Mijn vraag
Al jaren gebruik ik Thunderbird om mijn privé mail te lezen en versturen. Dit heeft altijd feilloos gewerkt. Nu wil ik zojuist een e-mail antwoorden via mijn pc ivm verschillende bijlagen die ik mee moet sturen. Nu blijkt dus dat ik de afgelopen weken geen enkele mail in mijn postvak in heb gekregen.
Ik gebruik het zelfde e-mail adres ook op mijn telefoon, en daar krijg ik wel alles binnen.
Bij starten van Thunderbird staat er onderin beeld:
Mailservermogelijkheden controleren...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb een test e-mail verstuurd naar mijn eigen e-mail adres. Bij verzenden krijg ik de volgende melding:
De e-mail service werkt dus gewoon, en Thunderbird op mijn pc kan wel verzenden, maar laat dus geen ontvangen e-mail meer zien.
Thunderbird heb ik geüpdate naar de laatste versie (102.3.3).
Reboot van pc, modem en router, helaas ook zonder resultaat.
Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Al jaren gebruik ik Thunderbird om mijn privé mail te lezen en versturen. Dit heeft altijd feilloos gewerkt. Nu wil ik zojuist een e-mail antwoorden via mijn pc ivm verschillende bijlagen die ik mee moet sturen. Nu blijkt dus dat ik de afgelopen weken geen enkele mail in mijn postvak in heb gekregen.
Ik gebruik het zelfde e-mail adres ook op mijn telefoon, en daar krijg ik wel alles binnen.
Bij starten van Thunderbird staat er onderin beeld:
Mailservermogelijkheden controleren...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb een test e-mail verstuurd naar mijn eigen e-mail adres. Bij verzenden krijg ik de volgende melding:
Na een paar seconden krijg ik op mijn telefoon wel de e-mail binnen die ik verstuurd heb.Uw bericht is verzonden, maar door netwerkproblemen of fouten met de bestandstoegang is er geen kopie in uw map voor verzonden berichten (Verzonden) geplaatst.
U kunt het opnieuw proberen of het bericht lokaal opslaan in Lokale mappen
De e-mail service werkt dus gewoon, en Thunderbird op mijn pc kan wel verzenden, maar laat dus geen ontvangen e-mail meer zien.
Thunderbird heb ik geüpdate naar de laatste versie (102.3.3).
Reboot van pc, modem en router, helaas ook zonder resultaat.
Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.