Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Problemen met icq sms of mtnsms ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen...

ik ben nu officieel medewerker van mtnsms.com en icq sms. dus mensen die vragen hebben kunnen het aan mij vragen eventueel!! !! in naam van mtnsms.com en icqsms heet ik jullie welkom met alle vragen

Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel www.mtnsms.com en icq sms is een gratis sms service, als er problemen zijn, heb je vragen of andere dingen dan ben je bij mij welkom!

Ook via icq en mail

mail: gsmguur@mtnsms.com

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 17:01 schreef gsmguru het volgende:
Beste mensen...

ik ben nu officieel medewerker van mtnsms.com en icq sms. dus mensen die vragen hebben kunnen het aan mij vragen eventueel!! !! in naam van mtnsms.com en icqsms heet ik jullie welkom met alle vragen

Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel www.mtnsms.com en icq sms is een gratis sms service, als er problemen zijn, heb je vragen of andere dingen dan ben je bij mij welkom!

Ook via icq en mail

mail: gsmguur@mtnsms.com
hartelijk dank maar om daar nou een topic voor te openen ;)
:+
tja t heeft er wel mee te maken maar levert weinig bijdrage he :+

[nieuwsgierigmode] werk je bij de helpdesk ofzoiets ?? :+ [/nieuwsgierigmode]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ze zitten zelf in South-Africa.. maar ik doe nederlandse ondersteuning.... waarom ik deze topic open: er zijn momenteel heel wat problemen met de dutchies... dus probeer ik zoveel mogelijk zaken te verzamelen error code's enz, om de problemen vervolgens op te lossen!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-11 08:01
Op dinsdag 28 augustus 2001 17:13 schreef gsmguru het volgende:
Ja, ze zitten zelf in South-Africa.. maar ik doe nederlandse ondersteuning.... waarom ik deze topic open: er zijn momenteel heel wat problemen met de dutchies... dus probeer ik zoveel mogelijk zaken te verzamelen error code's enz, om de problemen vervolgens op te lossen!
vertel me eerst maar eens waar die lui geld mee verdienen :)

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 17:15 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

vertel me eerst maar eens waar die lui geld mee verdienen :)
niks doen :P
hij is co-worker staat er onder zijn naam :+
maar d-tone heeft idd problemen maar kunnen ze dan niet beter gewoon ff helpdesk bellen ofzo :?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 augustus 2001 17:17 schreef mafiasven het volgende:

[..]

niks doen :P
hij is co-worker staat er onder zijn naam :+
maar d-tone heeft idd problemen maar kunnen ze dan niet beter gewoon ff helpdesk bellen ofzo :?
Hehe, het probleem ligt bij de persoon die mtnsms gebruikt dus bij mtnsms, en dan gaan ze hen lastig vallen,.. dat gaat dus nu naar mij

ik adviseer dan waar naar toe!

En waar ze hun geld mee verdienen!!! icq :) dat zegt genoeg.. :) en ze zijn een grote tel. company

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Vraag: waarom werkt het nog steeds niet als men mij wil SMS-en via mtnsms.com? Ik heb hier inmiddels vele mails over lopen met mtnsms.com (mailadres pven@pven.com) maar tot op heden zonder bevredigend antwoord.

Btw: gefeliciteerd met je aanstelling! :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 augustus 2001 17:34 schreef pven het volgende:
Vraag: waarom werkt het nog steeds niet als men mij wil SMS-en via mtnsms.com? Ik heb hier inmiddels vele mails over lopen met mtnsms.com (mailadres pven@pven.com) maar tot op heden zonder bevredigend antwoord.

Btw: gefeliciteerd met je aanstelling! :)
Korte vraag.. als men jou een sms willen verzenden.. met welke provider doen ze dat? libertel. dutchtone. kpn. telfort.. klinkt raar maar daar ligt waarschijnlijk de oorzaak!!

• pven
  • Niet online
Op dinsdag 28 augustus 2001 17:54 schreef gsmguru het volgende:

[..]

Korte vraag.. als men jou een sms willen verzenden.. met welke provider doen ze dat? libertel. dutchtone. kpn. telfort.. klinkt raar maar daar ligt waarschijnlijk de oorzaak!!
Dat doen ze met mtnsms.com. :?

Mijn nummer was oorspronkelijk (jaartje of twee geleden) van Libertel, maar ik heb het meegenomen naar Telfort.

Verwijderd

Meteen een vraag: op mijn Libertel pre paid en Dutchtone pre paid komen geen icq sms'jes aan :( maar bij mensen met Ben, KPN en Libertel abbo wel :(
what went wrong? :)

• pven
  • Niet online
Op dinsdag 28 augustus 2001 19:18 schreef Schum1 het volgende:
Meteen een vraag: op mijn Libertel pre paid en Dutchtone pre paid komen geen icq sms'jes aan :( maar bij mensen met Ben, KPN en Libertel abbo wel :(
what went wrong? :)
DutchTone accepteert geen SMS-jes meer vanaf websites (zie ook de diverse media).

Verwijderd

Op woensdag 29 augustus 2001 09:27 schreef pven het volgende:

[..]

DutchTone accepteert geen SMS-jes meer vanaf websites (zie ook de diverse media).
...zoals vanochtend op de voorpagina van de gratis krant 'Spits'
Pagina: 1