Denon AVC of AVR ? en dan de 1700, 2700 of 2800 ?...Dab ?

Pagina: 1
Acties:
  • 708 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Honda
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-11-2024
Een beetje leek op het huidige audio gebied, ik kom nog uit de Technics tijd ;)

Ik ben aan het rondkijken naar een receiver en kom dan op Denon uit.
- Wat houdt nu de AVR in, radio....dat weet ik. Maar ook bij de AVC kun je toch streamen?
Wat betekend dan radio, stomme vraag misschien.

- We hebben 2 luidsprekers voor en 2 achter + subbwoofer, is een meerwaarde naar bv de nieuwe 2800 ipv de oudere 1700 of 2700 het geld waard?

- Dab, mijn bouwradio heeft aan de grens hier slechte ontvangst, valt iedere keer een seconde uit laat maar zeggen. Waarom dan een DAB receiver? Gaat Dab in de toekomst beter worden landelijk?

Dank je voor de uitleg op mijn vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:35

FeaR

In GoT we trust

Peter Honda schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 08:46:
Een beetje leek op het huidige audio gebied, ik kom nog uit de Technics tijd ;)
Mijns inziens is dat geen excuus om jezelf niet in te lezen in de materie. Zo is de eerste vraag door Google halen voldoende voor een antwoord. Zoeken is beter dan aannames doen, aannames zoals dat de "R" voor radio staat... De tweede vraag is meer op zijn plek ik Consumentenelektronica koopadvies, ik ga echter niet verplaatsen. De vraag is te open. Wat heb je zelf al gevonden qua verschillen? Wat denk je van de nieuwere types nodig te hebben of te gaan gebruiken? We verwachten hier een vorm van eigen inzet en die mis ik in deze vorm van de vraag stellen. Waarbij een deel van het beantwoorden van die vraag ook afhangt van de aanwezige apparatuur en mogelijk wensen, informatie die mist. Of DAB ooit beter wordt is vooral een vraag voor de glazen bol. Al met al vragen die geen eigen topic waard zijn of niet te beantwoorden zijn in deze vorm.

[ Voor 25% gewijzigd door FeaR op 16-10-2022 14:31 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.