Hi all,
Ik heb een Lenovo ThinkPad E15 Gen 2 en deze kwam met een Intel AX201NGW(G.NVW) WiFi card type 999TD0:
:strip_exif()/f/image/my4a1rxis7NFwUn7fSPl9oX0.jpg?f=fotoalbum_small)
Nu krijg ik binnenkort WiFi 6E dus zocht ik een update welk ook de 6 GHz doet. Na veel gegoogled te hebben dacht ik dat ik de juiste gevonden te hebben, de Intel AX211NGW(G.NV) type 999M5J:
:strip_exif()/f/image/cVGAFVFnrIM5NNCfPeeicljp.jpg?f=fotoalbum_small)
Ik wist dat bepaalde zaken moesten overeenkomen zoals kaarttype M.2 2230, CNVio2, non-Vpro en E socket.
Vandaag deze geïnstalleerd maar in apparaatbeheer krijg ik bij de wifi:
De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28).
Er zijn geen compatibele stuurprogramma's voor dit apparaat.
En bij bluetooth:
Dit apparaat start niet. (Code 10)
STATUS_DEVICE_POWER_FAILURE
Op de Intel website heb ik de laatste Windows 11 64bit drivers gezocht en deze was al geïnstalleerd (22.170.0).
Ik dacht in eerste instantie aan een BIOS beperking maar zover ik kon vinden doet Lenovo dat al een tijdje niet meer sinds de invoering van een ander soort BIOS. Daarnaast heb ik volgens mij ook een geschikte want op de AX211 staat ook FRU: 5W10V25812. Of zou het ergens een region/country disallowed staan?
Iemand enig idee wat er mis is en hoe ik dit kan oplossen?
In mijn laptop zit overigens een Intel i5-1135G7 @2.40GHz, draait op Windows 11 Pro 22H2 (22621.608).
En ik heb het kaartje bij Megekko gekocht.
Ik heb een Lenovo ThinkPad E15 Gen 2 en deze kwam met een Intel AX201NGW(G.NVW) WiFi card type 999TD0:
:strip_exif()/f/image/my4a1rxis7NFwUn7fSPl9oX0.jpg?f=fotoalbum_small)
Nu krijg ik binnenkort WiFi 6E dus zocht ik een update welk ook de 6 GHz doet. Na veel gegoogled te hebben dacht ik dat ik de juiste gevonden te hebben, de Intel AX211NGW(G.NV) type 999M5J:
:strip_exif()/f/image/cVGAFVFnrIM5NNCfPeeicljp.jpg?f=fotoalbum_small)
Ik wist dat bepaalde zaken moesten overeenkomen zoals kaarttype M.2 2230, CNVio2, non-Vpro en E socket.
Vandaag deze geïnstalleerd maar in apparaatbeheer krijg ik bij de wifi:
De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28).
Er zijn geen compatibele stuurprogramma's voor dit apparaat.
En bij bluetooth:
Dit apparaat start niet. (Code 10)
STATUS_DEVICE_POWER_FAILURE
Op de Intel website heb ik de laatste Windows 11 64bit drivers gezocht en deze was al geïnstalleerd (22.170.0).
Ik dacht in eerste instantie aan een BIOS beperking maar zover ik kon vinden doet Lenovo dat al een tijdje niet meer sinds de invoering van een ander soort BIOS. Daarnaast heb ik volgens mij ook een geschikte want op de AX211 staat ook FRU: 5W10V25812. Of zou het ergens een region/country disallowed staan?
Iemand enig idee wat er mis is en hoe ik dit kan oplossen?
In mijn laptop zit overigens een Intel i5-1135G7 @2.40GHz, draait op Windows 11 Pro 22H2 (22621.608).
En ik heb het kaartje bij Megekko gekocht.
[ Voor 8% gewijzigd door robertwebbe op 15-10-2022 20:21 ]