Graag review verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 568 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 23:57
Mijn vraag
Zou graag de onterechte review die ik heb ontvangen van master viper verwijderd willen hebben.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Meneer heeft tot 2 keer onze afspraak niet nagekomen en laat uren tot dagen niks horen. Heb zelf een review geplaatst bij meneer om andere te waarschuwen (ben niet de enige die het gemeld heeft zie ik nu) en meneer wilt het terug doen bij mij om mij “terug te pakken” graag verwijderen. Zie onze DM’s om te zien dat het niet terecht is van zijn kant.

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:14

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Als je zoiets aanvraagt, doe het dan volgens de procedure en vertel geen halve waarheen.

Wij hebben slechts 1 keer een afspraak gehad, geen 2 keer. Daarnaast ben je tijdig op de hoogte gesteld van het niet tijdig kunnen verzenden, je gaat er immers vrij prat op om zo snel mogelijk te verzenden. Je geeft hier in je gesprek ook akkoord op en je toont begrip voor de situatie in je antwoord.

Daar ik niet in staat was om te antwoorden vrijdag, stuur je binnen 2 uur meerdere berichten. Dat kan, en dat doe ik ook, worden ervaren als vervelend. Dan, wanneer je op zaterdag nog geen bericht hebt stuur je nogmaals een bericht. Ik geef je aan dat het product klaarligt voor verzending, maar aangezien wij nog geen betaling hebben geregeld en het weekend is, kan en wil ik niet eerder verzenden dan maandag. Dit bevalt je schijnbaar wederom niet en vind je het nodig om een beledigende reactie te plaatsen. Daar hou ik niet van, en dan eindigt de verkoop per direct bij mij.

Ik denk dat je het gesprek nog eens moet nalezen, en men de tijd moet geven om te antwoorden. Dat jij hier meer tijd voor hebt dan andere mensen is iets wat je moet accepteren.

Daarnaast ben ik van mening dat beide reviews weg kunnen, dit voegt niks toe aan de manier waarop wij met elkaar omgaan op T.net.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:24

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

ik ga eens kijken... en gedaan.
@master_viper belooft tot 2x toe het op te sturen en komt daar steeds niet aan toe. De review van @Titan is dan ook gewoon valide en blijft staan. Die van @master_viper is bij deze verwijderd.
Tip voor @master_viper : zet geen spullen op V&A als je weet dat je er toch niet aan toe komt om ze te versturen. Dat scheelt een hoop teleurstelling bij de kopers.

[ Voor 96% gewijzigd door Microkid op 15-10-2022 16:37 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:14

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

In reactie op bovenstaand, in welke vorm is er een 2e keer beloofd dat er iets opgestuurd wordt?
Er staat immers 'Hallo. Hij ligt klaar voor verzending'. Er is nog geen financiële transactie geweest, er is daar niet eens over gesproken. Het feit dat de andere partij nagenoeg opdringerig reageert nemen jullie maar voor lief?

Ook je laatste zin 'Tip voor @master_viper : zet geen spullen op V&A als je weet dat je er toch niet aan toe komt om ze te versturen' is niet correct. Je kan immers zien dat ik heb aangeboden dat ik maandag heb aangeboden als verstuurdag, dan kan de transactie immers ook afgerond zijn.

Ik vraag je nogmaals om ook de reactie van de andere partij te verwijderen, gezien bovenstaande feiten.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:24

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je hebt in een periode van 9 dagen meermaals beloofd te versturen en ook een betaalverzoek te sturen. Telkens kom je daar niet aan toe of doe je dit niet. Ik zie dus geen enkele reden om de review van @Titan te verwijderen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.