Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn.H
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-06 14:21
Dag allen, nieuwe werkgever wil graag dat wij ons als persoon door ontwikkelen en stimuleert dit door ons aan te sporen tot het behalen van certificaten. Zelf ben ik hier ook altijd voorstander van geweest.

Nu werk ik in de forensische IT en wil ik redelijk relevante certificeringen behalen, alsmede certificaten voor bijvoorbeeld AWS en google cloud (als mogelijk carriere richting) en certificaten mbt opzetten van netwerken(ict) etc, hier houd ik mij nu ook mee bezig bij mijn huidige werkgeven, maar hier leer ik graag meer over.

Waar kan ik het besten kijken om officiele certificaten te behalen? Ik heb Firebrand ontdekt die veel certificaten aanbied, maar prijzen zijn locked achter een "laat even je info achter". Is er iemand die toevallig al ervaringen heeft met Firebrand?

Aangeven welke certificaten eventueel relevant zouden zijn voor mij mag natuurlijk ook!

[ Voor 9% gewijzigd door Glenn.H op 14-10-2022 14:08 ]

- Glenn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:02
Zelf AWS certified zijnde: als je in die hoek gaat kijken, is https://www.aws.training/Certification gewoon het beste startpunt. Duidelijk omschreven wat de kosten zijn en discount vouchers als je geslaagd bent. Echter vereist het wel aardig wat zelfstudie, er zit geen classroom oid bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn.H
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-06 14:21
ShitHappens schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 17:28:
Zelf AWS certified zijnde: als je in die hoek gaat kijken, is https://www.aws.training/Certification gewoon het beste startpunt. Duidelijk omschreven wat de kosten zijn en discount vouchers als je geslaagd bent. Echter vereist het wel aardig wat zelfstudie, er zit geen classroom oid bij.
Bedankt! Zelfstudie is voor mij geen probleem, vind ik misschien zelfs fijner dan naar een locatie toe moeten ivm reizen. Ik ga zeker even rondsnuffelen!

- Glenn