Hallo allemaal! Wij hebben bij onze verbouwing vloerverwarming laten aanleggen met hier overheen een plak PVC vloer. Nu begint het wat kouder te worden en willen we voor het eerst proberen de verwarming aan te zetten. Het is 18 graden in huis dus de thermostaat op 21.5 gezet. De verdeler van de vloerverwarming in het stopcontact gedaan en de thermostaatknop hierop naar de 40 graden gedraaid. Zie foto onderstaand.
/f/image/Fh0surGDSTvJhL52s9n654h2.png?f=fotoalbum_large)
Hij maakt wat geluid dus ik neem aan dat de pomp het doet. Maar aanvoer en afvoer zijn na 45 minuten nog altijd koud (die witte leidingen bovenaan). Even gekeken boven bij de ketel en de stalen leidingen (waarbij ik een rood streepje heb gezet) worden warm, maar de witte leidingen allemaal niet.
:strip_exif()/f/image/mgai2LXtR5RHrlFqmqKvX5Oj.jpg?f=fotoalbum_large)
Ketel is ingesteld op 40 graden.
/f/image/Fh0surGDSTvJhL52s9n654h2.png?f=fotoalbum_large)
Hij maakt wat geluid dus ik neem aan dat de pomp het doet. Maar aanvoer en afvoer zijn na 45 minuten nog altijd koud (die witte leidingen bovenaan). Even gekeken boven bij de ketel en de stalen leidingen (waarbij ik een rood streepje heb gezet) worden warm, maar de witte leidingen allemaal niet.
:strip_exif()/f/image/mgai2LXtR5RHrlFqmqKvX5Oj.jpg?f=fotoalbum_large)
Ketel is ingesteld op 40 graden.
:strip_exif()/f/image/7RCsd5wbpIeQshrcVfUZm2CW.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Op9Wi0PxOKVcoKJSnqZjTePZ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/erWM6JaIyu3KHedjhyumPknm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/svpvsLRZTaplvPcE57oY7PaB.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/q4j0aQTUyVkI5DXbl13KkJ06.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oRJCI2XHaxLW1YkOdPcdCKfc.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/1lYixPZXfSGFrugws10WAUK8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q75VYVcpLVRsuTXtB1vved06.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oXs8so9KwedbEz2Gs86UbnoT.jpg?f=fotoalbum_large)