Goedemorgen mede Tweakers.
In dit gedeelte de vraag der vragen : Mag ik jullie hulp bij de aanschaf van zonnepanelen ?
Ik moet jullie eerlijk zeggen dat de wil er is, de kennis echter niet. Inmiddels heb ik 4 offertes binnen en kom ik, op mijn onderbuikgevoel na, niet verder. Zijn de panelen kwalitatief goed, zijn de omvormers goed, is het prijstechnisch ok. Allemaal vragen die me tegenhouden om tot aanschaf over te gaan. Mag ik jullie bescheiden mening a.u.b. vragen? Is er kwalitatief verschil tussen de merken, uiteraard al menig zoekopdracht aan besteed maar ik ben inmiddels door de bomen het bos uit het zicht geraakt. Ik krijg voor het wij-van-WC-eend-gevoel bij elk gesprek met aanbieders.
Uiteraard heb ik de gevraagde informatie beschikbaar::fill(white):strip_exif()/f/image/x8vERfsE2lgWYwHRa48klvvh.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/1kIyDVThCbhAXWsjAUKHImk4.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/8kC47T6v38YkWaiGe0CTuaDb.png?f=fotoalbum_large)
Nummer 2 :
/f/image/nwjJ6vEQilCY11LGO4EgvCm1.png?f=fotoalbum_large)
Nummer 3 :
/f/image/PbYvFBxrYF2ABjo5Ifl6Rm31.png?f=fotoalbum_large)
Nummer 4 :
:fill(white):strip_exif()/f/image/kk7lq7Mj4NXtHaSvN3VTMcrN.png?f=user_large)
Alvast hartelijk dank voor het überhaupt lezen, wordt enorm gewaardeerd.
groeten
In dit gedeelte de vraag der vragen : Mag ik jullie hulp bij de aanschaf van zonnepanelen ?
Ik moet jullie eerlijk zeggen dat de wil er is, de kennis echter niet. Inmiddels heb ik 4 offertes binnen en kom ik, op mijn onderbuikgevoel na, niet verder. Zijn de panelen kwalitatief goed, zijn de omvormers goed, is het prijstechnisch ok. Allemaal vragen die me tegenhouden om tot aanschaf over te gaan. Mag ik jullie bescheiden mening a.u.b. vragen? Is er kwalitatief verschil tussen de merken, uiteraard al menig zoekopdracht aan besteed maar ik ben inmiddels door de bomen het bos uit het zicht geraakt. Ik krijg voor het wij-van-WC-eend-gevoel bij elk gesprek met aanbieders.
Uiteraard heb ik de gevraagde informatie beschikbaar:
Foto's
:fill(white):strip_exif()/f/image/x8vERfsE2lgWYwHRa48klvvh.png?f=user_large)
Beschikbare (dak)ruimte
5,90m x 5,35m (volgens Google Maps)Schaduw
De boom aan de voorzijde van de woning is (nog) niet hoog genoeg om het dak van schaduw te voorzien, lijkt me sterk dat dit soort boom hoog genoeg gaat worden overigens.Jaarverbruik
+/- 3100 KWHHuidige elektriciteitsaansluiting
Als ik het goed heb 1 fase, maar voor de zekerheid ::strip_exif()/f/image/1kIyDVThCbhAXWsjAUKHImk4.jpg?f=fotoalbum_large)
Budget en doel
Uiteraard betaal ik niet graag te veel, echter ik neem aan dat kwaliteit meer kost en daarmee uiteindelijk goedkoop/duurkoop voorkomen kan worden. Het doel ik om een kleine 10% meer dan ik nu verbruik (aanschaf tweede airco) te realiseren. Natuurlijk meehelpen aan klimaatdoelen maar uiteraard ook de eigen portemonnee op lange termijn spekken.Wie gaat het project uitvoeren
Externe partner, ik kan zelf amper een hamer en een schroevendraaier onderscheiden van elkaar.Bijhouden van data
App vorm is meer dan voldoende voor nuReeds verkregen offertes
Nummer 1 :/f/image/8kC47T6v38YkWaiGe0CTuaDb.png?f=fotoalbum_large)
Nummer 2 :
/f/image/nwjJ6vEQilCY11LGO4EgvCm1.png?f=fotoalbum_large)
Nummer 3 :
/f/image/PbYvFBxrYF2ABjo5Ifl6Rm31.png?f=fotoalbum_large)
Nummer 4 :
:fill(white):strip_exif()/f/image/kk7lq7Mj4NXtHaSvN3VTMcrN.png?f=user_large)
Regio
Zuid LimburgAlvast hartelijk dank voor het überhaupt lezen, wordt enorm gewaardeerd.
groeten