9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro
De Nokia zou 2 grote (13 & 14, naar ik aanneen) krijgen.
Ik vind het erg jammer dat de tablets de laatste tijd alleen maar groter lijken te worden, juist de Nokia heeft imho het perfecte formaat, alleen zonde van de specs.
Ik vind het erg jammer dat de tablets de laatste tijd alleen maar groter lijken te worden, juist de Nokia heeft imho het perfecte formaat, alleen zonde van de specs.
Vaste locatie, vast netwerk.
In het verleden hebben fabrikanten veel gesjoemeld rondom benchmarks en daarom vermelden wij die niet meer uitgebreid. Uiteindelijk zeggen bijvoorbeeld cpu-scores vrij weinig over hoe soepel een tablet aanvoelt. Maar ik zal kijken of we bij de volgende BBG wat meer kunnen schrijven over deze praktijkervaringen.nzall schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:01:
review: De beste tablets - Oktober 2022
@Donny K.
Ik vind het zelf een beetje vreemd dat er in deze best buy guide geen analyse of grafiek staat in verband met de prestaties van de geteste tablets. Gezien er binnen dezelfde prijsklasse zeker een verschil is in performance tussen pakweg een Apple tablet en een Samsung tablet, lijkt me dit een gemis in de analyse.
Inderdaad. Ik pas de tabel aan. Bedankt voor je opmerking.Danfoss schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:55:
Er zit in de conclusie wel een behoorlijke fout. Boven de tabel staat dat het gesorteerd is op prijs terwijl dat overduidelijk niet zo is
[Afbeelding]
Waar staat een overzicht van de specs van de getestte tablets? Zoals veel muzikanten gebruik ik mijn tablet vooral om bladmuziek te lezen tijdens pianospelen (of akkoorden bij gitaarspelen), en de eerste requirement daarvoor is een groot scherm met HD-resolutie (paar jaar geleden was Samsung daarvoor de enige keuze). Ik zou hem misschien willen vervangen door een tablet met groter scherm (om een leesbril nog even uit te stellen
).
Pagina: 1