Upload naar YouTube gaat erg traag - Upload is consistent

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-06 13:45
Ik heb gisteren een video gemaakt die nogal groot is uitgevallen. Het gaat hier om een gameplay video met de volgende specificaties:
- Groote : 142GB
- Resolutie : 4K
- Framerate : 60FPS
- Bitrate : 80Mbit/s
- Duur : 4 uur en 7 minuten
- Codec : H.264 MPEG-4 AVC

Ik heb het snelste pakket bij Ziggo, 600Mbit/s down en 40Mbit/s up. Deze snelheid wordt ook bevestigd als ik via taakbeheer mijn netwerk activiteit check, dan zie ik dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/auveaRZKquB3S3deac4FRjFU.jpg

Echter na reeds een half uur bezig te zijn zie ik op de YouTube status pagina nog altijd dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/wgRAekt8hRRsiyEuhHMHxZyF.jpg

Met 40Mbit/s zou je theoretisch 5MB/s moeten kunnen halen, maar ik weet zelf ook wel dat in de praktijk dit vaak niet zo is. 3MB/s zou meer realistisch moeten zijn. Maar dan nog, 3MB/s is in een half uur tijd 5,4GB en die 5,4GB is een fractie minder dan 4% upload van het geheel. Zelfs nu op moment van schrijven staat de upload nog steeds op 0% (Normaal heb ik nooit problemen met uploaden van bestanden, zelfs niet als ze 20GB zijn).

Is dit puur dat YouTube meer tijd nodig heeft om de data te registeren? Dit omdat taakbeheer wel aangeeft continue met 40 a 40Mbit/s te uploaden.

Mijn YouTube Channel

Beste antwoord (via Snowwie op 13-10-2022 15:54)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:02

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

De vraag is of er wel wordt geuploadt. Voor hetzelfde geldt heeft de server van YouTube gewoon wat troubles.
Check de Inspectie-tab van je browser eens en kijk eens of die nog steeds bezig is?

Open anders een ander tabblad je YouTube dashboard en kijk eens of die video er staat?

[ Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 13-10-2022 15:48 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:02

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

De vraag is of er wel wordt geuploadt. Voor hetzelfde geldt heeft de server van YouTube gewoon wat troubles.
Check de Inspectie-tab van je browser eens en kijk eens of die nog steeds bezig is?

Open anders een ander tabblad je YouTube dashboard en kijk eens of die video er staat?

[ Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 13-10-2022 15:48 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-06 13:45
AW_Bos schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 15:46:
Soms kan de oplossing zo simpel zijn dat het vergelijkbaar is met het bos niet kunnen zien door al die bomen die er in staan. :+ :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/cEgHxshiXGfyaXrSP8qYpO4m.jpg

Mijn YouTube Channel