Hi,
Mijn huidige systeem is 7/8 jaar oud en ik begin met vanalles tegen zijn limieten aan te lopen, vandaar een nieuw systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Brede toepassingen maar ook fatsoenlijk te kunnen gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 1800,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 sata HD van 3 TB elk. Monitor, muis, toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Standaard systeem zonder toeters en bellen, graag 32 Gb want veel programma's tegelijk open
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren kwa merk. Onderstaand systeem uit de BBG van september gehaald, maar wellicht is dit achterhaald. En als ik een paar weken moet wachten op een upgrade van een onderdeel dat nog moet uitkomen is dat geen probleem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst alles bestellen bij 1 leverancier, dus de goedkoopste prijs in de pricewatch is niet altijd de prijs waarvoor er besteld moet worden.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zoveel mogelijk Bang for Buck. En niet bepaald op de hoogte wat er nog allemaal uitkomt en wat allemaal compatible is
Mijn huidige systeem is 7/8 jaar oud en ik begin met vanalles tegen zijn limieten aan te lopen, vandaar een nieuw systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Brede toepassingen maar ook fatsoenlijk te kunnen gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 1800,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 sata HD van 3 TB elk. Monitor, muis, toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Standaard systeem zonder toeters en bellen, graag 32 Gb want veel programma's tegelijk open
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren kwa merk. Onderstaand systeem uit de BBG van september gehaald, maar wellicht is dit achterhaald. En als ik een paar weken moet wachten op een upgrade van een onderdeel dat nog moet uitkomen is dat geen probleem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst alles bestellen bij 1 leverancier, dus de goedkoopste prijs in de pricewatch is niet altijd de prijs waarvoor er besteld moet worden.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zoveel mogelijk Bang for Buck. En niet bepaald op de hoogte wat er nog allemaal uitkomt en wat allemaal compatible is
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-12600 Boxed | € 277,54 | € 277,54 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B660-Plus WiFi D4 | € 203,41 | € 203,41 |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC | € 639,- | € 639,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 109,31 | € 109,31 |
1 | Processorkoeling | DeepCool AK620 | € 75,67 | € 75,67 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2E3200C16 | € 104,90 | € 104,90 |
1 | Voedingen | Corsair TX750M (2021) | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 127,99 | € 127,99 |
Totaal | € 1.617,72 |
www.weitjerock.com