Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 5% gewijzigd door peter-rm op 13-10-2022 11:54 ]
Dit is ook een beetje hoe ik er over dacht. Echter, ik kan nu wel die smak geld betalen maar dan loop je ook telkens weer met een dubbel gevoel naar binnen. Als ze je zo 600+ euro aan proberen te smeren (omdat ze het dan niet zelf hoeven te betalen) vraag ik me af of we wel bij de juiste adviseur zitten.Zenomyscus schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:51:
Maar de vraag is vooral hoe ver je wilt gaan en hoeveel energie je hier in wilt steken. Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee verschillende dingen. Als de adviseur verder goed werk heeft geleverd zou ik er persoonlijk voor kiezen hem te vriend te houden en het verlies te nemen. Een belletje met de vraag of hij tegemoet kan komen zou ik wel wagen, maar bij 'nee' als antwoord zou ik het er bij laten. Niet omdat ik vind dat de adviseur niet verantwoordelijk is, maar puur omdat ik vrees veel energie kwijt te zijn aan het terugkrijgen van dat geld. Hoe stom het ook is.
[ Voor 18% gewijzigd door FreakNL op 14-10-2022 08:31 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq