Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beautjweetj
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 15:48
Mijn vraag:

Ik heb een Samsung S22 Ultra en een Samsung Watch 46mm. ik ontvang op mijn horloge geen whatsapp berichten meer, dit komt omdat ik de instellingen van mijn telefoon bij Whatsapp meldingen -> gedempte meldingen -> Melding weergeven op stil staat. als ik deze aanzet, schiet hij daarna van zelf weer terug op stil en ontvang ik geen meldingen meer.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung S22 Ultra
Samsung Watch4 46mm

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Whatsapp opnieuw geïnstalleerd, bijgewerkt, horloge geüpdatet en opnieuw ingesteld (back-up niet terug gezet).

Heeft iemand een idee of een oplossing en kan mij helpen? hoor het graag! _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:19
Kun je controleren of de Play system update bijgewerkt is? Moet 1 september zijn, in de maanden ervoor waren allerlei problemen.

Deze vind je onder Instellingen - Info telefoon - Softwaregegevens - Google Play-systeemupdate

Als dat in orde is, overweeg de cache van je telefoon te wissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beautjweetj
Thanks voor je reactie!
Kun je controleren of de Play system update bijgewerkt is? Moet 1 september zijn, in de maanden ervoor waren allerlei problemen.
Die is 1 September, cache heb ik gewist net, helaas ook geen effect.. het is echt super vervelend, mis echt veel op deze manier. Telefoon ook opnieuw ingesteld (zonder back-up). Geen effect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:19
En op de telefoon het bluetooth profiel van de watch, zijn daar rechten op in te stellen?

[ Voor 6% gewijzigd door swhnld op 13-10-2022 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beautjweetj
Ik krijg de meldingen al niet op mijn telefoon, dus daar ligt het denk ik aan. Ik krijg geen pop-up zoals normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomnized
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 17:11
Ik heb met mijn S22+ hetzelfde probleem sinds gisteravond. Andere notifcaties van andere apps trillen wel gewoon. Heb de meldingsinstellingen al gereset, maar werkt nog niet. Ik gok dat het aan Whatsapp ligt, had gisteravond een update gedaan maar ook dat loste het probleem niet op.

Edit: zelfs met geluid aan krijg ik geen melding. Verschijnt alleen bovenaan het notificatiescherm het icoontje van WhatsApp, maar geen geluid of trilling.

[ Voor 21% gewijzigd door Atomnized op 14-10-2022 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beautjweetj
@Atomnized precies dat heb ik dus ook, echt irritant. als je naar instellingen van je telefoon naar meldingen gaat en dan bij Whatsapp kijkt staat "gedempte meldingen". die staat bij mij uit, en bij mijn vriendin aan (zij heef t de S22). is dat het enigste verschil, verder is alles het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:17
Das toevallig, ik heb namelijk precies hetzelfde probleem met mijn Nothing Phone sinds gisteren of eergisteren. Ben er al uren mee bezig geweest, alles staat gewoon goed en toch geen trilling of geluid. Zelfs een volledige nieuwe installatie van Whatsapp helpt niet.

Blijkbaar ligt het dan toch extern en niet aan onze devices. :?

[ Voor 10% gewijzigd door JunkO op 14-10-2022 10:38 ]

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeldeman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-05 20:01
Hier sinds gisteren exact hetzelfde.. Gebruik zelf een S22 icm Watch 4, maar gaat dus op de telefoon al mis.

Ook echt alles geprobeerd. Uit het bèta programma gestapt, opnieuw geïnstalleerd, cache geleegd etc. etc. maar niks lijkt te helpen. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomnized
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 17:11
Ik lees in een ander topic (https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/73121640) dat het een bekende bug is. Niks mis met onze telefoons in ieder geval. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beautjweetj
Bij mij is het probleem spontaan zonder update o.i.d. opgelost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:17
Ik heb handmatig de apk van Whatsapp Beta versie 2.22.22.16 geïnstalleerd en hiermee is het eindelijk verholpen.

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Pagina: 1