Vraag

• Yvonne.
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17-10-2022
Hi allemaal,

Sinds gisteren kan ik geen contacten meer opslaan in mijn telefoon. Zodra ik alles heb ingevoerd en op opslaan klik krijg ik de melding: Kan wijziging in contact niet opslaan.

Ik heb een Realme GT 5G telefoon die dus draait op Android. Hij is up to date. (Realme UI 3.0 Android 12)

Ik heb geprobeerd contacten op verschillende plekken op te slaan:
- Bij twee verschillende Gmail accounts
- Op het apparaat zelf
Maar nergens doet die het..

Telefoon uit en aanzetten ook al geprobeerd. Helpt niet.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

[Voor 3% gewijzigd door Yvonne. op 13-10-2022 11:41]

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:58
Heb je ook gecontroleerd of de Play system update bijgewerkt is? Moet 1 september zijn, in de maanden ervoor waren allerlei problemen.

Deze vind je onder Instellingen - Info telefoon - Softwaregegevens - Google Play-systeemupdate

• Yvonne.
Play system is ook up to date

[Voor 8% gewijzigd door Yvonne. op 13-10-2022 12:06]

• Yvonne.
Opgelost. Uiteindelijk maar gegaan voor alle instellingen opnieuw gereset naar fabrieksinstellingen.
Geen idee dus wat het probleem was maar dit heeft gewerkt!

• Yvonne.
Oh wauw, dat werkte maar voor vijf minuten. Nu weer terug bij af...
Mocht iemand toch nog een tip hebben dan hoor ik het graag!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zitten de contacten niet toevallig op de simkaart? Is die niet vol? Zo nee, kan je een contact wel/niet bewerken op een ander device zoals een browser met Gmail?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13:08
Geen oplossing, maar heb zelfde telefoon, en heb dit probleem niet.
Als je info als software versie oid wil vergelijken, kan dat.

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

• Yvonne.
@MAX3400

Nee, zowel op de telefoon als op het gmail account waar ik het probeer op te slaan heb ik meer dan 100GB vrij. Ruimte kan dus eigenlijk niet het probleem zijn.
Ondanks dat toch geprobeerd om eerst contacten te verwijderen en dan op te slaan. Ook dat helpt niet.

Ik kan contacten ook niet bewerken en dan opslaan...

• Yvonne.
@Cyriel85 Dankjewel! Voor nu heb ik nog geen idee waar ik het zoeken moet... dus denk dat het voor nu nog niet helpt.

• M. Van Der Veen
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-01 14:14
@Yvonne.

Heb je al een oplossing gevonden? ik heb het zelfde probleem met mijn Oneplus 9....
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee