Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een systeem waarmee ik games zoals: RDR2 en Cyberpunk met een goede FPS/settings op 1440p kan spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal €2.000,- kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen mijn muis, toetsenbord en beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
onderaan een lijst welke ik heb samengesteld
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen bepaalde eisen.
Ga je overklokken?
Nooit gedaan, maar wellicht wel in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf al een lijst samengesteld en ik ben erg benieuwd naar jullie input hierop. Dit wordt mijn eerste eigen build en het navigeren tussen alle verschillende merken vind ik erg lastig. Ik twijfel vooral erg m.b.t. de cpu, aangezien ik heb gelezen in verschillende reviews dat deze erg warm kan worden en daardoor een goede koeler een must is. Dit kost natuurlijk ook meer geld. Wellicht dat AMD Ryzen 5 5600X ook een optie is?
Ik wil een systeem waarmee ik games zoals: RDR2 en Cyberpunk met een goede FPS/settings op 1440p kan spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal €2.000,- kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen mijn muis, toetsenbord en beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
onderaan een lijst welke ik heb samengesteld
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen bepaalde eisen.
Ga je overklokken?
Nooit gedaan, maar wellicht wel in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf al een lijst samengesteld en ik ben erg benieuwd naar jullie input hierop. Dit wordt mijn eerste eigen build en het navigeren tussen alle verschillende merken vind ik erg lastig. Ik twijfel vooral erg m.b.t. de cpu, aangezien ik heb gelezen in verschillende reviews dat deze erg warm kan worden en daardoor een goede koeler een must is. Dit kost natuurlijk ook meer geld. Wellicht dat AMD Ryzen 5 5600X ook een optie is?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700X Boxed | € 249,- | € 249,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B550-PLUS | € 134,90 | € 134,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G (rev. 2.0, LHR) | € 849,- | € 849,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 114,90 | € 114,90 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2Z3600C18 | € 114,90 | € 114,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM850 (2019) | € 109,- | € 109,- |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 127,99 | € 127,99 |
Totaal | € 1.759,59 |
[ Voor 64% gewijzigd door Joost85 op 13-10-2022 20:00 ]