Voor mijn Marantz SR-7013 zoek ik een eindversterker. Het doel hiermee is een Auro-3D scenario te creeren.
Hiervoor moet ik nog 2 boxen aansluiten.
Ook heb ik in de woonkamer nog 4 boxen in het plafond zitten die we hiermee aan willen sluiten.
Dus in totaal willen we 6 boxen aan gaan sluiten op de versterker.
Qua budget zitten we te denken aan tussen de €300 en €500.
Dit kan eventueel ook worden bijgeschaald, maar het liefst kiezen we voor een 2e hands model.
Het mogen dus ook modellen zijn die niet meer verhandeld worden.
Ik heb ook niet echt een idee wat alles zo ongeveer moet kosten.
We hebben al gekeken naar een Marantz MM7055. Deze heeft dan wel 5 kanalen, maar dan sluiten we wel een box minder aan. Als het te gek wordt willen we hier consessies in doen.
Ik weet ook niet of we specifiek in de Marantz-hoek moeten gaan zitten of dat andere modellen ook goed voldoen.
Voor de rest hebben we zitten zoeken naar andere eindversterkers, maar hier zie ik vooral veel uiteenlopende apparaten voorbij komen die extreem prijzig zijn.
Hiervoor moet ik nog 2 boxen aansluiten.
Ook heb ik in de woonkamer nog 4 boxen in het plafond zitten die we hiermee aan willen sluiten.
Dus in totaal willen we 6 boxen aan gaan sluiten op de versterker.
Qua budget zitten we te denken aan tussen de €300 en €500.
Dit kan eventueel ook worden bijgeschaald, maar het liefst kiezen we voor een 2e hands model.
Het mogen dus ook modellen zijn die niet meer verhandeld worden.
Ik heb ook niet echt een idee wat alles zo ongeveer moet kosten.
We hebben al gekeken naar een Marantz MM7055. Deze heeft dan wel 5 kanalen, maar dan sluiten we wel een box minder aan. Als het te gek wordt willen we hier consessies in doen.
Ik weet ook niet of we specifiek in de Marantz-hoek moeten gaan zitten of dat andere modellen ook goed voldoen.
Voor de rest hebben we zitten zoeken naar andere eindversterkers, maar hier zie ik vooral veel uiteenlopende apparaten voorbij komen die extreem prijzig zijn.