Opsommingstekens in Word 2019

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swj.krieger
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 06-11-2023
Ik heb een raar probleem met het symbool 'bullet' in Word 2019.
Als ik een bestand open met die zwarte bolletjes, dan krijg ik rechthoekjes te zien. Ik krijg dit niet meer weg, ook niet na herinstallatie van Word 2019. Iemand een idee waar dit mee te maken kan hebben?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom :)

Bij herinstallatie blijven de instellingen bestaan. Dat helpt dan niet. Heb je het ook als je hetzelfde doc opent op een andere PC?

Ik gok dat het simpelweg het profiel eenmalig aanpassen is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:48

me1299

$ondertitel

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swj.krieger
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 06-11-2023
@Moderator CSA/PB: als het doc op een andere PC geopend wordt, gaat het wel goed. Het lijkt een instelling op mijn PC te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Check inderdaad of je niet me1299 in "Opsommingstekens in Word 2019" aan hebt staan.

Misschien is het op te lossen door eenmalig met de hand een ander opsomteken te selecteren en dan weer terug naar bolletjes (selecteer de lijst -> pas aan via Start - Alinea, of met de kopieer opmaak-kwast.

Of als toch iets corrupt: sluit Office helemaal af, ga in de verkenner naar %appdata%\Microsoft\Templates, hernoem normal.dotm (of dotx?) naar normal.dotm.oud en start Word weer. Als het niets oplevert kan je normal.dotm.oud weer hernoemen naar normal.dotm

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)