Naar aanleiding van het eerdere topic over een slecht seksleven kwamen er een aantal uitgesproken reacties naar voren. In dit topic bespreken we een aantal gedeponeerde stellingen.
1. Zin kun je niet maken. (of juist wel)
2. Om een relatie goed te houden zul je allebei een beetje water bij de wijn moeten doen.
3. Seks kun je niet als cadeautje zien. (of juist wel)
4. Een feministische of wat regressieve houding zorgt alleen maar voor een slechter seksleven. (of dit is onzin)
5. Mannen praten te weinig over seks. (of vrouwen juist teveel)
6. Vrouwen moeten wat minder zeuren en meer doen. (of hebben juist gelijk)
Veel van de antwoorden in het topic zullen uiteraard wat meer in het genuanceerde midden uitkomen maar toch vind ik het wel leuk om te zien hoe jullie hierover denken.
Mijn eigen ideeën hierover zijn dat het belangrijk is om te praten maar ik geloof er ook wel in dat je zin kunt maken, (in de zin van: opwinding kunt creëren) ook als vrouw.
Houd het een beetje netjes.
Moderatoren, zouden jullie dit topic (als dit niet de juiste is) misschien kunnen verplaatsen naar een ander subforum?
1. Zin kun je niet maken. (of juist wel)
2. Om een relatie goed te houden zul je allebei een beetje water bij de wijn moeten doen.
3. Seks kun je niet als cadeautje zien. (of juist wel)
4. Een feministische of wat regressieve houding zorgt alleen maar voor een slechter seksleven. (of dit is onzin)
5. Mannen praten te weinig over seks. (of vrouwen juist teveel)
6. Vrouwen moeten wat minder zeuren en meer doen. (of hebben juist gelijk)
Veel van de antwoorden in het topic zullen uiteraard wat meer in het genuanceerde midden uitkomen maar toch vind ik het wel leuk om te zien hoe jullie hierover denken.
Mijn eigen ideeën hierover zijn dat het belangrijk is om te praten maar ik geloof er ook wel in dat je zin kunt maken, (in de zin van: opwinding kunt creëren) ook als vrouw.
Houd het een beetje netjes.
Moderatoren, zouden jullie dit topic (als dit niet de juiste is) misschien kunnen verplaatsen naar een ander subforum?