Skype focus issue.

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fik
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 09-08-2023
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
• Naar %AppData%  \Local\Microsoft\Office\15.0 (or 16.0)\Lync\ for Skype for Business en Lync 2013 of \Local\Microsoft\Office\12.0\Lync\ voor Lync 2010  delete sip_profileName folder (bij ontbreken hiervan, check \Local\Microsoft\Communicator directory. Delete alle files in Tracing folder). Clear DNS cache: CMD  ipconfig /flushdns. Dit was een oplossing van het internet.
• Andere laptop. Dat lijkt het ook niet te verhelpen. Dit heb ik getest met (naam). Dit is ook extra getest met een andere gebruiker die maar één laptop op d’r naam heeft, dit om uit te sluiten dat meerdere laptops op naam niet van invloed is. Het lijkt wel ‘verbeterd’ te zijn: de popup komt nog wel voor, maar ze typt niet direct in de zoekbalk.
• Andere headset: dit lijkt het gek genoeg wél te verhelpen. Wanneer er een Jabra headset gekoppeld is dan blijft het mis gaan, worden de speakers of een willekeurig ander merk headset gebruikt dan gaat het goed (dit is echter getest met een beperkt aantal mensen). Het probleem is hierin wel dat heel (bedrijf) met Jabra werkt (op een enkele draadloze Plantronics na).
• In navolging van het vorige scenario: Jabra headset updaten d.m.v. Jabra Direct. Dit helpt niet.
• Skype updaten: we hebben de nieuwste versie van Skype in de test omgeving gehangen en getest met (naam). Helaas helpt dat ook niet.
•Binnen Reggedit: HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\ForegroundLockTimeout value from 0 to 30d40 aangepast.

[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 12-10-2022 16:11 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Misschien moet je de inhoud van (interne) ICT-tickets met namen van collega's niet 1 op 1 op Tweakers dumpen?

Als je een vraag hebt, wil je dan oooook "Relevante software en hardware die ik gebruik" netjes aanvullen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dubbel met Skype focus issue. - aanpassen van de post is beter dan een nieuwe starten :P
Ik ga zo vrij zijn de post aan te passen wat betreft namen, laat maar weten als er meer poetsen nodig is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.