Connection timed out, Cloudflare / Yourhosting

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetje2001
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 02-02-2023
Mijn vraag:
Sinds een week heb ik veelvuldig dat mijn website niet bereikbaar is. Ik krijg dan de foutmelding Connection Timed Out error code 522. Ik ben 2 jaar geleden de webshop gestart en toen Cloudflare ingesteld, Niets veranderd in de tussentijd. Iemand enig idee voor een oplossing?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Mac OS Monterey versie 12.6
Webhosting is van Yourhosting, ik heb daar een startpakket
Website gemaakt via Wordpress
Cloudflare

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb;
Natuurlijk al veel op Google gezocht en instellingen geprobeerd, maar zonder resultaat.
Ik heb alle instelling nagelopen, maar kon niets vinden wat fout zou ingesteld zou kunnen zijn. Yourhosting verwijst mij naar Cloudflare, en bij Cloudflare wordt ik ook niet wijzer. Nu voor nood Cloudflare maar stopgezet, maar volgens mij moet het samen kunnen draaien ( heeft tenslotte 2 jaar zonder problemen samen gewerkt).

Alvast bedankt voor het meedenken :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVMartin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Zonder Cloudflare geen problemen?

Deze heb je al gevonden? https://support.cloudflar...flare-5XX-errors#522error

Waarom wil je Cloudflare gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetje2001
@SVMartin Ja zonder Cloudflare geen problemen. Ik gebruik Cloudflare zodat mijn website sneller is en wat meer beveiligd is. En de support van Cloudflare had ik al gevonden. Ik kan geen instelling vinden die fout zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVMartin
  • Niet online
Kun je mij een berichtje sturen met de link naar je website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetje2001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVMartin
  • Niet online
@Peetje2001 Het duurde even, maar ik heb vanochtend even kunnen kijken (met de kennis die ik heb, ik heb zelf nooit Cloudflare gebruikt).

In ieder geval ondersteunt de webserver keepalives, dus die kan weggestreept worden uit het lijstje van mogelijke issues volgens de cloudflare documentatie.

Verder zie ik onder water geen requests die falen of erg lang moeten wachten op een response van de server.

Je hebt Yourhosting al benaderd, hebben zij bevestigt dat er geen belemmering zit op het gebruik van cloudflare?

Het heeft eerder gewerkt, heb jij zelf een wijziging doorgevoerd die dit veroorzaakt zou kunnen hebben? Of is dat misschien een automatische update geweest van de cloudflare plugin of wordpress zelf?

Overigens: de website komt bij mij erg snel over, ik zou me er niet teveel zorgen over maken..
Pagina: 1