Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:25
Wij zitten graag met het hele team elke 5 of 6 weken één dag bij elkaar om eens echt samen te kunnen werken en om face2face contact te hebben naast de dagelijkse MS Teams gesprekken.

Nu zit iedereen overal dus proberen we wat af te wisselen qua locatie en dus zoek ik een relaxte plek waarbij ik een soort vergaderruimte kan huren waarbij we gemakkelijk zelf kunnen werken, maar ook bij elkaar kunnen meekijken. We proberen af te wisselen tussen Amsterdam, Gouda, Vlissingen en Venlo o.i.d.

In Gouda hebben we bij Keck gezeten (https://keckingouda.nl/keck-to-flex-work/) en zoiets zoek ik op dit moment in Amsterdam, maar daar zie ik door de bomen het bos niet meer.

Wensen:Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-05 15:33
In de regio Zuid kan ik https://www.coffeelab.nl/ aanbevelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Om maar een aantal te noemen. Koffie, goed bereikbaar vanaf het station is vrijwel altijd waar. Geen rare dingen heb je echt zelf in de hand (hoewel ik een thema kamer in roze niet perse raar is, daar kies je zelf voor). Er zijn echt tientallen locaties die hieraan voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 10:32
Ook:En vrij veel hotels hebben ook wel vaak een ruimte te huur.
En in Amsterdam hoef je je niet te beperken tot het centrum, maar Sloterdijk, Amstel of Arena zijn ook Business locaties met (huur)kantoren en goede bereikbaarheid.

[ Voor 17% gewijzigd door SPee op 12-10-2022 14:40 ]

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulder
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 23-05 22:06
StartDock heeft een vestiging tegenover Amsterdam Centraal, denk dat dat je beste optie is als het dichtbij het station moet zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:37
Kan je regus van harte aanbevelen.
Je kan overal ter wereld iets boeken.

Perfecte oplossing als jullie straks ook iets in het buitenland nodig hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Larick
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-05 23:28
CitizenM hotel heeft goede meeting rooms die voldoen aan je wensen. In Amsterdam bij Zuid, Amstel (naast metro) en bij Schiphol. Kan ook met lunch en borrel geboekt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1n0
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Goede ervaringen met Spaces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Submerk van Regus is Spaces. Zelf paar keer hier gezeten: https://www.spacesworks.com/nl/amsterdam-nl/amstel/
Amsterdam Amstel, net onder het spoor door. Veel dichterbij een station krijg je niet.
Kan soms wel druk zijn in de algemene ruimtes, maar dat heb je sowieso met die flexdingen.
Kan verder ook HNK aanraden. Die zijn wat makkelijker met gewoon los kantoor huren, en ook betere catering imho.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:31
Tja, in mijn optiek voegt 1x in de zes weken samen werken niets toe. Wordt dan vast meer bijpraten dan productiviteit ( en dat is ook belangrijk). Ga gewoon gezellig uit eten als het gaat om elkaar zien, tevens een mooi rust moment en tijd voor elkaar.

[ Voor 9% gewijzigd door mcsluis op 18-10-2022 01:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pLabel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-05 10:51
mcsluis schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 01:39:
Tja, in mijn optiek voegt 1x in de zes weken samen werken niets toe. Wordt dan vast meer bijpraten dan productiviteit ( en dat is ook belangrijk). Ga gewoon gezellig uit eten als het gaat om elkaar zien, tevens een mooi rust moment en tijd voor elkaar.
;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amtelode
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 27-07-2023
Ik wist het even niet maar jouw reactie is inderdaad wat ik zocht :P

De eerste regel;
We willen graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:25
Dank voor (bijna) alle reacties. We hebben voor nu een zaaltje in de Stayokay geboekt, maar heb ook een paar toffe andere suggesties voorbij zien komen die we gaan proberen.
mcsluis schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 01:39:
Voor ons werkt dit perfect en wordt door iedereen zeer gewaardeerd. Wees dus gewaarschuwd als je misschien in de toekomst solliciteert... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

@mcsluis @pLabel voor sommige organisaties en bedrijfsculturen wordt het inderdaad een bijklets sessie. Maar dat hangt imho veel meer samen met het werkethos van het betreffende team en de individuele leden.

Ik heb in teams gezeten waar een dergelijke werkmeeting een bbq zou worden, en in teams die blij zouden zijn dat ze elkaar eindelijk eens zagen en dan pas echt konden knallen door de hele directe communicatie die samenzitten mogelijk maakt.
Ik gok dat jullie meer het eerste type gewend zijn :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:31
The Eagle schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 09:01:
@mcsluis @pLabel voor sommige organisaties en bedrijfsculturen wordt het inderdaad een bijklets sessie. Maar dat hangt imho veel meer samen met het werkethos van het betreffende team en de individuele leden.

Ik heb in teams gezeten waar een dergelijke werkmeeting een bbq zou worden, en in teams die blij zouden zijn dat ze elkaar eindelijk eens zagen en dan pas echt konden knallen door de hele directe communicatie die samenzitten mogelijk maakt.
Ik gok dat jullie meer het eerste type gewend zijn :)
Mijn opmerking was idd niet relevant voor de vraag. Wij hebben als team besloten dat thuiswerken het beste werkt. 1x per twee weken gaan we naar kantoor om samen te lunchen en te borrelen. Het doel voor die dag is dan ook gericht op de mens en niet op het werk. Die dag is niet productief maar dat wordt op de thuiswerkdagen ruimschoots gecompenseerd.

[ Voor 3% gewijzigd door mcsluis op 18-10-2022 10:26 ]

Pagina: 1