Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:10

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
N.a.v. de T.net round up van powerbanks heb ik de Samsung 20.000 mAh Battery Pack aangeschaft: uitvoering: Samsung 20.000 mAh Battery pack

Mijn doel is om zowel telefoon, alsook mijn laptop op te laden hiermee. Mijn laptop is een Lenovo T14s met USB C aansluiting voor stroomvoorziening. De powerbank laadt mijn telefoon prima op, maar mijn laptop verbind wel, om vervolgens alsnog verder leeg te lopen. Kan het zijn dat deze powerbank niet geschikt is om laptops op te laden, of kan er iets mis zijn? Ik gebruik de meegeleverde USB C kabel van Samsung.

Helaas was dit geen aspect waar in de roundup op ingegaan werd, maar ik snap dus even niet hoe dit zit en waar het probleem ligt :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:32

rdejongjr

Gnome

Laad met maximaal 25W op 20V, niet genoeg voor de laptop dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hell-Slave
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:35
Deze kan wel meer power leveren.
uitvoering: Sandberg Powerbank USB-C PD 100W 20000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 17:56

DarkSide

theres no place like ::1

Je hebt al gauw 50w nodig voor een laptop. DIe van mij levert max 65W
Volgens de tweakers pagina levert je powerbank 21,8W. Dit is niet heel veel. De Samsung site heeft het over 25W. Iets meer maar nog niet veel.

Die van @Hell-Slave geeft volgens tweaker 79w.
Dit zou dus voldoende moeten zijn.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Aha duidelijk. Dat verklaart wel een hoop. Helaas is er in de PW geen manier om hier op te filteren, hoeveel Watt hij levert. Over de 100 euro uitgeven voor een powerbank vind ik echter aan de hoge kant, ik verwacht hem niet extreem veel te gebruiken namelijk.

Weet iemand nog een goedkopere powerbank (60 euro max) die ook laptops kan opladen? Indien die niet te vinden zijn, dan denk ik dat ik gewoon een uitvoering: Xiaomi 10000mAh V3 powerbank. Zwart haal en de Samsung powerbank retourneer. Veel goedkoper, prima voor een telefoon opladen en ook nog eens spatwaterdicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vrilly
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:09
Voor de grote deel van de laptops die over USB-C laden is minimaal 45W nodig, de t14s werkt daar ook prima op. (Heb zelf meerdere kleinere 45 blokjes die ik voor laptops en telefoons gebruik)

[ Voor 26% gewijzigd door vrilly op 13-10-2022 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
vrilly schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:39:
Voor de grote deel van de laptops die over USB-C laden is minimaal 45W nodig, de t14s werkt daar ook prima op. (Heb zelf meerdere kleinere 45 blokjes die ik voor laptops en telefoons gebruik)
Wat voor powerbanks heb jij precies dan? Ik vind het lastig sorteren hierop, het lijkt erop dat er geen snellere manier is dan alles handmatig openen en hopen dat er een Wattage vermeld wordt op de productpagina :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Sommige laptops werken alleen met hun eigen merkvoeding. Of werken alleen op volledige snelheid op de eigen merkvoeding. Waarschijnlijk communiceren de laptop en de voeding met elkaar over de capaciteit.

Mogelijkheid is dan om een AC 230V powerbank te gebruiken. Maar dit kost wel wat efficiëntie omdat je dan over een DC > AC > DC conversie gaat.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:38
mogelijk dat ie wel oplaadt als de laptop uit staat? (Dat doet mijn t430s in ieder geval wel)
Pagina: 1