Unifi G4 dome aansluiten op cloud key en router

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clogs777
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 14-10-2022
Mijn vraag
...
IK heb een Ubiquiti Unifi Protect G4 dome en een Cloud Key Gen 2 plus. Thuis heb ik mijn netwerk via een Orbi RBR 850. Vraag is hoe sluit ik de camera aan op zowel de cloud key en kan ik op reis mijn camera bekijken en terugkijken?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Veel you tube filmpjes maar gaat of over Cloud Key aansluiten of de Camera niet allebei.

Ben zelf geen pro dus een wat leken vraag, excuus.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:56

nelizmastr

Goed wies kapot

Unifi protect draait op je cloud key, daarin adopteer je de camera als je dat nog niet gedaan had. Vervolgens zorg je dat je een Unifi cloud account aanmaakt als je die nog niet had, die gebruik je dan om met de Unifi protect app op je mobiele telefoon de camera te bekijken. In principe moet dat ook buiten de deur werken.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heiyu
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-04 09:44
  • Orbi RBR 850 > ethernet kabel naar Cloud Key én
  • Orbi RBR 850 > ethernet kabel > PoE (802.3af) injector > ethernet kabel > Unifi Protect G4 dome.
Samengevat: 2 ethernet kabels trekken naar zowel je Cloud Key en als je G4 dome, met daartussen nog een PoE injector (SKU: U-POE-af-EU) voor de stroomvoorziening (deze is niet standaard meegeleverd). Daarna kan je inderdaad je Unifi account opzetten en Unifi Protect draaien.

[ Voor 24% gewijzigd door heiyu op 12-10-2022 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clogs777
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 14-10-2022
Dank het werkt nu met de PoE en de account.