Welk betrouwbaar tactile mechanisch keyboard?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:53
Mechanisch tactile keyboard

Ik zoek een mechanisch tactile keyboard met verlichte toetsen (maakt mij niet uit welke kleur e.d. maar volgens mij hebben alle dergelijke keyboards verlichting) en het liefst vaste media toetsen. Vaste media toetsen wil ik nog uit het raam gooien, als er eentje is die dit niet heeft maar als super betrouwbaar wordt gezien.
Vooral eentje die betrouwbaar is, mijn vorige G413 is gaan chatteren en niets heeft geholpen om het op te lossen. Voor de rest was dit echt een heel fijn keyboard, maar functionaliteit is toch wel enigszins belangrijk :+
Alcohol, uitblazen weet ik het, het keyboard werkt gewoon niet meer naar behoren helaas. Voor de rest een heerlijk keyboard geweest, maar dit was na drie jaar al naar voren gekomen en dat is voor mij echt onacceptabel voor een dergelijk product/prijs!
Ik heb veel gelezen en vind het lastig eentje te vinden waar de langdurige ervaringen positief zijn zonder chatter binnen korte tijd.

Wat is je budget?
Liever niet meer dan €100 maar het hangt heel erg af van betrouwbaarheid om meer te willen investeren n.a.v. ervaringen/adviezen van anderen hier

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gaat aan een desktop hangen, denk niet dat in dit geval specs erg relevant zijn.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geenhaarbeter
  • Registratie: Mei 2020
  • Niet online
corsair heeft degelijke kwaliteit.
sowieso brown is het meest gebruikelijke.
ik heb zelf een corsair k70 t snelste met aanraken.
tis maar wat je prettig vind.
sowieso uitproberen en reviews lezen mochten er typische problemen mee zijn tegenwoordig zeikt iedereen online dus je zal vast wel wat gaan lezen hierover.