EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Vraag
Alle reacties
Modden/loshalen van de connectors uit de behuizing en zien hoeveel ruimte je kan winnen?
Of de headers op het board zelf aanpassen?
Of de headers op het board zelf aanpassen?
Ik heb inmiddels deze gevonden:
https://www.moddiy.com/pr...4mm-Angled-Connector.html
:fill(white):strip_exif()/f/image/Z2vZWm5ixjYL26F3gaTSpzhy.png?f=user_large)
Wie weet lukt het daarmee, maar het gaat per post dus kan 1 a 2 weken duren
https://www.moddiy.com/pr...4mm-Angled-Connector.html
:fill(white):strip_exif()/f/image/Z2vZWm5ixjYL26F3gaTSpzhy.png?f=user_large)
Wie weet lukt het daarmee, maar het gaat per post dus kan 1 a 2 weken duren
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Buig ze een paar graden om, kunnen ze prima hebben
ik gebruik van die hele hoop nog maar 2 pinnen en dat is die van de pwr knop.
Reset wanneer gebruik je dat? Als mijn systeem hangt dan moet ik de grote power knop achteraan gebruiken.
De lichtshow van de hdd led is tegenwoordig ook maar euhm stom. Als ik wil weten of alles goed werk dan open ik task manager wel
Buzzer word zelfs al niet meer meegeleverd met de mobo's dus waarom laten ze die er niet af.
Reset wanneer gebruik je dat? Als mijn systeem hangt dan moet ik de grote power knop achteraan gebruiken.
De lichtshow van de hdd led is tegenwoordig ook maar euhm stom. Als ik wil weten of alles goed werk dan open ik task manager wel
Buzzer word zelfs al niet meer meegeleverd met de mobo's dus waarom laten ze die er niet af.
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
SOLVED!
:strip_exif()/f/image/pHX7yhWE6rBtrCSaehXj1dj4.jpg?f=fotoalbum_large)
Met het bestelde adaptertje. Het is wel een beetje troep: de adapter klemt goed op de headers maar de pennetjes zijn dun zodat de stekkertjes niet echt vastklemmen.
Met een tie-wrapje vastgezet, "het werkt" en de huidige videokaart paste er overheen in het tweede PCIe-slot als test.
Zoek je ook zoiets? Ik had er 5 besteld, stuur maar een PB
:strip_exif()/f/image/pHX7yhWE6rBtrCSaehXj1dj4.jpg?f=fotoalbum_large)
Met het bestelde adaptertje. Het is wel een beetje troep: de adapter klemt goed op de headers maar de pennetjes zijn dun zodat de stekkertjes niet echt vastklemmen.
Met een tie-wrapje vastgezet, "het werkt" en de huidige videokaart paste er overheen in het tweede PCIe-slot als test.
Zoek je ook zoiets? Ik had er 5 besteld, stuur maar een PB
Pagina: 1