https://tweakers.net/gallery/703490/aanbod/
Eventjes de situatie:
Ik probeer via vraag en aanbod een moederbord op de kop te tikken.
Gevraagd wat hij voor de moederbord wou hebben.
Beiden akkoord gegaan met dat bedrag (betaalverzoek ontvangen)
Kan die niet betalen omdat die "niet meer geldig is"
Vraag hiernaar en pas na 2 dagen een reactie met: "Heb hem verkocht aan een ander voor meer."
Hierop heb ik een eerlijke review gegeven
En de review die ik kreeg is dat ik "Hele trage communicatie met deze Tweaker. Waardoor ik een andere besluit heb genomen"
En nu hoorde ik van een medeTweaker (wie het bord gekocht heeft), dat er "letterlijk onderdelen afgebroken en omgebogen"
TL;DR
De Tweaker Skiyce is niet eerlijk geweest. en laat een negatieve review achter. Ik heb geprobeerd met deze Tweaker te praten om de review te verwijderen, maar hij blijft bij het standpunt.
Deze Tweaker (Skiyce) heeft dit ook bij een andere Tweaker gedaan die hem een lage review gaf>
mogelijke vergeldingsactie?
Met vriendelijke groet,
Timo
Eventjes de situatie:
Ik probeer via vraag en aanbod een moederbord op de kop te tikken.
Gevraagd wat hij voor de moederbord wou hebben.
Beiden akkoord gegaan met dat bedrag (betaalverzoek ontvangen)
Kan die niet betalen omdat die "niet meer geldig is"
Vraag hiernaar en pas na 2 dagen een reactie met: "Heb hem verkocht aan een ander voor meer."
Hierop heb ik een eerlijke review gegeven
En de review die ik kreeg is dat ik "Hele trage communicatie met deze Tweaker. Waardoor ik een andere besluit heb genomen"
En nu hoorde ik van een medeTweaker (wie het bord gekocht heeft), dat er "letterlijk onderdelen afgebroken en omgebogen"
TL;DR
De Tweaker Skiyce is niet eerlijk geweest. en laat een negatieve review achter. Ik heb geprobeerd met deze Tweaker te praten om de review te verwijderen, maar hij blijft bij het standpunt.
Deze Tweaker (Skiyce) heeft dit ook bij een andere Tweaker gedaan die hem een lage review gaf>
mogelijke vergeldingsactie?
Met vriendelijke groet,
Timo