Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theAssassin0411
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 06-01-2023
Hallo iedereen,

Ik heb eigenlijk een beetje een stomme vraag maar ik vind het raar dat ik er niks over terug vind op het internet daarom dat ik toch dacht een topic te posten. Ik heb zojuist een nieuwe Iphone 13 pro gekocht en de eerste keer dat ik deze probeerde op te laden in de auto terwijl ik bluetooth muziek aan het afspelen was stopte de muziek plots. Er kwam een icoontje van ipod op mijn autoscherm en op mijn iphone kwam er een vraag een benodigde app te installeren. Ik heb dus per ongeluk op nee gedrukt maar als ik deze opnieuw aankoppel stelt hij deze vraag niet meer. Nu was mijn vraag of iemand weet naar welke app mijn iphone ging verwijzen. Ik heb een Opel Astra 2014J zonder carplay.

Mvg,
Stijn

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Croga

The Unreasonable Man

Hallo Stijn en welkom op Gathering of Tweakers.

Op dit forum verwachten we wat eigen inzet alvorens een topic te openen. In het vervolg zou het prettig zijn als je ons kunt vertellen wat je allemaal al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen.

Zo typte ik in DuckDuckGo "Opel Astra 2014 iPhone app" en de eerste hit vertelde mij dat je de myOpel app moet installeren. Ofwel: Als je eerst gezocht had op het internet dan had je het antwoord vanochtend om 03:29 gehad in plaats van anderhalf uur late :-)

Nogmaals welkom. Ik zou je willen adviseren eerst eens rond te kijken in de verschillende fora en de "Bovenaan geplakte" topics door te nemen. Er is hier heel veel te leren, zelfs nog voordat je een topic hoeft te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theAssassin0411
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 06-01-2023
Ik weet niet wat jij allemaal aan het zeggen bent en of jij zelf wel iets van de app weet want deze app is totaal niet bedoeld voor dit soort dingen. Deze app registreert ritten enzo dus snap niet goed waarom je er zo zeker van bent mijn probleem te verhelpen. Daarnaast heb ik nog niks geprobeerd aangezien ik geen idee heb wat ik zou moeten proberen. Iemand anders die mij wel kan helpen?

bedankt voor je uitzoekwerk! Alleen, die app is bedoeld voor nieuwere auto's, en niet voor mijn astra uit 2014. Ik heb geen flauw idee waar ik het zoeken moet, dus ik hoop dat iemand anders dit herkent.

[ Voor 21% gewijzigd door teacher op 17-10-2022 11:54 . Reden: Even een voorbeeldje gemaakt, zo gaan we hier met elkaar om. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 14:49
we willen een vriendelijker tweakers

[ Voor 92% gewijzigd door teacher op 17-10-2022 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Hoe laad je de iPhone op? Met USB aan de auto-radio?

Misschien kun je eens zoeken op het merk/type van de auto radio en of daar een app bij hoort.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-04 22:38
Misschien schakelt je iphone automatisch over op 'ipod' modus. Je kan op je telefoon kiezen via welke modus het geluid afgespeeld moet worden. Dit kun je doen door rechtsboven op je scherm naar beneden te vegen en dan even de muziek controls indrukken zodat ze geopend worden.
Daarna kan je klikken op het driehoekje met de cirkels en kiezen voor bluetooth/autoradio of hoe dat ding ook heet.

Zie ook https://support.apple.com/en-us/HT202809#ios

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:51
Ik heb hetzelfde met de USB-aansluiting in onze Toyota Auris TS 2015. Als ik die gebruik dan schakelt de telefoon (en de radio meen ik ook) naar iPod-mode. Omdat die USB-aansluiting sowieso wat langzamer oplaad ben ik overgestapt naar een goede sigarettenaansteker-USB-lader (BlitzWolf BW-C5).

[ Voor 3% gewijzigd door ThinkPad op 19-10-2022 13:24 ]

Pagina: 1