Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMyrth
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 04-10 23:01
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
- Android toestel
- 3,5 mm jack
- goede camera's
- uitbreidbare opslag of 128 gb
- Niet té groot... al is alles tegenwoordig groot...

Wat is je budget?
max 300 euro, tenzij er voor enkele tientjes een mega-verbetering is.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Foto's te maken
Social media te gebruiken (Whatsapp, Instagram etc.)
Af en toe een filmpje te kijken op Netflix

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zie door de bomen het bos niet meer...
Huawei P30 Lite
Motorola Moto G52
One Plus Nord CE 2
Oppo A94
Samsung Galaxy A32
Samsung Galaxy A50
Xiaomi Mi 9 Lite
Xiaomi Mi Note 10

In welke hoek moet ik het zoeken?
Er is teveeeeeel !

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:11
Oude toestellen moet je vermijden omdat die geen beveiligingsupdates meer krijgen en daardoor apps niet meer ondersteund worden. Dus filter in de Pricewatch bijvoorbeeld op alles jonger dan 1 januari 2021.
Ook is support per merk anders, een Samsung van na 2021 krijgt 5 jaar support, net als een google Pixel. Maar een Xiaomi of Oppo is per toestel anders tussen de 1 en 3 jaar waarbij de goedkopere toestellen de kortste ondersteuning krijgen. Oneplus zit ook op 3 jaar van moment van op de markt komen. Huawei is helemaal weg door de boycot uit de VS waardoor ze geen Google Play store mogen gebruiken.

Een Samsung A50 uit je lijstje is al 3 jaar oud, de recentste opvolger daarvan met 3.5mm is de A52s (er is ook al een A53 maar daar zit geen 3.5mm poort meer op, dat gaat er helemaal uit).
Met de A52s dan heb je wel echt een goede camera voor het geld, en software support tot september 2026 met beveiligingsupdates. Is wel een paar tientjes boven budget.
uitvoering: Samsung Galaxy A52s 5G, 6GB, 128GB opslag Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMyrth
Bedankt voor je informatie!
Ik heb de datum aangepast :-)

Waar kan ik ergens zien hoe lang de support van een telefoon is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:11
Tweakers probeert dit in te vullen bij Kenmerken in het vakje Garantie en bijzonderheden, wat zij weten van een toestel. Verder is het op de pagina van de fabrikant te vinden, en zoeken in nieuwsberichten en reviews.
Het is helaas niet gestandaardiseerd hoe fabrikanten dit communiceren en wat ze communiceren.

Androidworld heeft vorig jaar een artikel gepubliceerd wat goed als richtlijn kan dienen van veel merken:
https://androidworld.nl/a...rk-zijn-android-telefoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMyrth
Thanks!!