Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack3dC0d3
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 08-11-2023
Hooii, Ik heb op marktplaats een HEOS Subwoofer gekocht. Achteraf kwam ik er achter dat dat een homecinema subwoofer is en ik krijg hem niet verbonden met mijn HEOS Bar. Ik heb het hele internet al afgezocht naar informatie maar ik kan niks vinden. Ik hoop dat dit forum mij verder kan helpen :)

Beste antwoord (via FeaR op 26-10-2022 09:35)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-05 17:58

FeaR

In GoT we trust

Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Bovenstaande template is er om in te vullen en niet te verwijderen. Nu mist de eigen inzet die we op GoT wel verwachten. Het hele internet afzoeken is namelijk erg makkelijk gezegd. De eerste hit die ik tegenkom is bijvoorbeeld dat een HEOS Homecinema Subwoofer niet gekoppeld kan worden aan andere HEOS apparatuur. Heb je de vraag bijvoorbeeld ook aan Denon gesteld? Wat gaat er mis met het koppelen? Et cetera.

[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 11-10-2022 20:01 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-05 17:58

FeaR

In GoT we trust

Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Bovenstaande template is er om in te vullen en niet te verwijderen. Nu mist de eigen inzet die we op GoT wel verwachten. Het hele internet afzoeken is namelijk erg makkelijk gezegd. De eerste hit die ik tegenkom is bijvoorbeeld dat een HEOS Homecinema Subwoofer niet gekoppeld kan worden aan andere HEOS apparatuur. Heb je de vraag bijvoorbeeld ook aan Denon gesteld? Wat gaat er mis met het koppelen? Et cetera.

[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 11-10-2022 20:01 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.