Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
LTE router.
Wat is je budget?
100 - 300 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
als backup voor mijn internet te dienen. WIFI is niet nodig omdat ik de LTE router alleen als gateway voor mijn bestaande netwerk wil gebruiken met een simpele prepaid card
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn eisen zijn:
• Controle over de configuratie van het LTE-modem incl. gebruikte LTE banden
• Controle over de routing (LTE router gaat NAT doen en wil alle interne IP-adressen direct kunnen routeren
• Cat6 modem of beter
• mogelijkhied om externe antennes aan te sluiten
Daarnaast heb ik nog de volgende wensen die niet essentieel zijn:
• Voeding POE
• montage aan de muur
• Liever geen WIFI (gebruik mijn bestaande netwerk incl. AP) om energie te sparen
• Gbit ethernet i.p.v. 100 Mb
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb al wat zitten kijken bij Mikrotik (wap LTE6, Chatea12) vanwege de flexibiliteit van Router OS. Ik ben vooral benieuwd of er andere merken ziijn met goede en flexibele router functionaliteit
Ik zoek een?
LTE router.
Wat is je budget?
100 - 300 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
als backup voor mijn internet te dienen. WIFI is niet nodig omdat ik de LTE router alleen als gateway voor mijn bestaande netwerk wil gebruiken met een simpele prepaid card
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn eisen zijn:
• Controle over de configuratie van het LTE-modem incl. gebruikte LTE banden
• Controle over de routing (LTE router gaat NAT doen en wil alle interne IP-adressen direct kunnen routeren
• Cat6 modem of beter
• mogelijkhied om externe antennes aan te sluiten
Daarnaast heb ik nog de volgende wensen die niet essentieel zijn:
• Voeding POE
• montage aan de muur
• Liever geen WIFI (gebruik mijn bestaande netwerk incl. AP) om energie te sparen
• Gbit ethernet i.p.v. 100 Mb
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb al wat zitten kijken bij Mikrotik (wap LTE6, Chatea12) vanwege de flexibiliteit van Router OS. Ik ben vooral benieuwd of er andere merken ziijn met goede en flexibele router functionaliteit
[ Voor 8% gewijzigd door llagendijk op 11-10-2022 18:59 ]