In de Hoeksche Waard rolt E Fiber glasvezel uit. Keuze uit providers is op zich redelijk maar beperkt zich tot (voor een groot deel van de huidige inwoners in de Hoeksche Waard) onbekende providers zoals Stipte, Tweak ONVI, Glasnet, Fiber enz. Ziggo en KPN als providers zijn wel bekend gelijk aan een Youfone en Tmobile. Er gaan schouwers van E Fiber langs de deur met een advies wat je ook kan zien via de ingevulde postcode en huisnummer op de site van E Fiber. Echter.........die informatie is niet altijd correct en niet compleet. Voorbeeld is dat gebruikers die met 500mb (is nu bijvoorbeeld ook gebruikelijk bij Ziggo) genoegen zouden nemen niet gewezen worden op providers die deze keus juist wel bieden naast de snelle optie van 1000 mb. En ja ik snap dat heel veel mensen zullen zeggen je kiest toch altijd voor de snelste maar het gaat mij om de juiste voorlichting qua keuzes. Verder blijkt de informatie bij EFiber bij sommige providers compleet achterhaald. Zo wordt ONVI bijvoorbeeld op voorhand afgeschreven door de vertegenwoordiger van E Fiber omdat deze maar enkele TV zenders in HD zou uitzenden. Ga je op de site van ONVI kijken dan worden er tientallen TV zenders in HD aangeboden. Kortom zoek het goed uit voordat je zomaar beslist. Ik ben benieuwd waar tweakers in de Hoeksche Waard voor gaan en wat de reden is.
Ah al een oude thread zie ik, maar ik ben voor Tweak gegaan, ik kijk geen kabel/live tv afgezien van formule 1 dus wilde alleen internet, en dan liefst met mijn eigen hardware, en dat kan via Tweak.
Ik zit helaas nog wel met smart te wachten op mijn aansluiting, de paarse kabel ligt ondertussen al weer bijna 3 maanden klaar bij de voordeur.
Ik zit helaas nog wel met smart te wachten op mijn aansluiting, de paarse kabel ligt ondertussen al weer bijna 3 maanden klaar bij de voordeur.