Toon posts:

Nieuwe printer kopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe printer kopen voor rond de FL 350,--

Ik zit te twijfelen tussen de volgende merken:

HP
Lexmark
Canon

Ik wil geen Epson meer....slechte ervaring.

Wat is jullie advies???

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

hmmm hp is goed, maar dure cartridges...
Lexmark is niet zo vind ik,
Canon heb ik zelf goede ervaring mee...

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Topicstarter
Welke printers hebben de spuitmondjes in de cartrigde en welke in de printer zelf.

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 15:47 schreef AleSyS het volgende:
Welke printers hebben de spuitmondjes in de cartrigde en welke in de printer zelf.
Vanwaar die vraag???

Verwijderd

Tje, er zijn imo toch maar twee inktjetmerken voor de thuismarkt: Epson & HP, ze hebben beide hun voor- en nadelen, Epson is iets mooier, maar moet je niet eens in de maan gebruiken ivm de koppen, HP is wat sneller en stiller, maar de cartridges zijn ook onbetaalbaar.

Dus als jij nu al zeker weet dat je geen Epson wilt, dan kan je eigenlijk alleen maar een HP kopen, Canon en Lexmark zijn vergeleken met HP en Epson echt bagger :)

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

tja...ik heb 2 jaar terug een BJC-5000 gekocht ivm klein budget, heb ik voor 300 piek toch een A3 printer die toch echt wel highres kan printen,
maar HP/Epson is idd beter

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 augustus 2001 15:48 schreef Boxkeeper het volgende:

[..]

Vanwaar die vraag???
Nogal slechte ervaring met Epson printer waarbij de spuitmondjes in de printer zitten.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
HP, en dan namaak hervulbaar inkt kopen...

Verwijderd

Neem toch een nieuwe Epson, zijn echt de beste printers.
keb zelf een Stylus Photo 750 en nog nooit problemen gehad (2 jaar oud).
perfecte afdrukkwaliteit en goede service.
Vooral de nieuwe epson's zijn stukken beter dan de HP.
Zal ff een goede epson voor je zoeken........

http://www.epson.nl/product/printer/styc685/

en deze

http://www.epson.nl/product/printer/styc880/

eerste is goedkoper tweede is sneller en iets duurder.
zijn ongelofelijk goede printers

mike

Verwijderd

Hier wil ik mij graag bij aansluiten. Lijkt misschien wat onzinnig, maar er wordt toch regelmatig gemopperd op die spuitspullen van EPSON... Heb zelf ook de Photo 750 (ook bijna twee jaar) en nog nooit problemen mee. Mag aannemen dar de neiuwere modellen desondanks toch weer beter zijn, dus problemen zullen ook verder te zoeken zijn. Stylus Photo 790 (Epson Stylus Photo 790 FL 322,- ) is een prima opvolger....

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 09:40

Tusk

Sticky Bomb likes you!

canon bjc ****
kun je kiezen....3000, 5000 en weet ik veel

is fijn met inktverbruik...apart navullen en goedkope inkt

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde vanmiddag van een verkoper van ComputerPlanet in Leider dat de HP 930C eruit gaat en een nieuw model voor terug komt. Is hier iets bekend van???

Hebben mensen toevallig ervaring met de HP 959C???

Verwijderd

Een tip: neem geen Lexmark. Die inkt is zo waanzinnig duur, daar wordt je echt niet vrolijk van :r Ik heb dus een Lexmark 3200 en dat ding print nog lelijk ook. IMHO kan je het beste naar een printer kijken die redelijk kan printen en waar van die alternatieve, en dus goedkopere, cartridges in kunnen.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:22
Op dinsdag 28 augustus 2001 22:00 schreef AleSyS het volgende:
Ik hoorde vanmiddag van een verkoper van ComputerPlanet in Leider dat de HP 930C eruit gaat en een nieuw model voor terug komt. Is hier iets bekend van???
t zou me niks verbazen nee die is cheap geprijst.
bekijk die flinke daling maar s op t eind:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp?ProduktID=4547&Status=Y
de hp 930c is de eerste met photoret III techniek.
de 9xx serie is nu toch wel flink uitgemolken, met de hp deskjet 990cxi als topmodel .
Denk dat HP op korte termijn met HP photoret IV komt dus de nieuwe lijn van HP printers

p.s. Zie ook dit topic, mischien helpt t
[topic=214497/1/25]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:57

DaRoot

Some say...

Mijn bescheiden mening:
Neem een HP. Heb nu zelf een HP 930 C... snel, stil, en echt super printkwaliteit! Ook de kleinste details komen prima op papier.

Nu zul je zeggen, dat kan Epson ook. Ok, da's waar. Maar de Epsons van de laatste tijd hoef ik niet meer. Bij ons op de zaak, konden we van de laatste zendingen Epsons steeds bijna de helft kapot terugdoen. Nieuw in doos en dan al kapot!! belachelijk! En HP printers hebben niet zoals de Epsons de neiging om op de gekste momenten hun inktkanalen schoon te maken. Dit duurt 2 minuten. Dit kan zomaar gebeuren als je de printer aan zet, of als je daadwerkelijk een printopdracht geeft. Ik werd er gek van namelijk. HP heeft ook als voordeel dat de printkop in de cartridge zit. Printkop kapot? andere cartridge erin en klaar. Bij Epson moet de printer dan opgestuurd worden. Daar staat tegenover dat HP inkt flink veel duurder is dan Epson inkt. De printkwaliteit doet elkaar niet veel.
Met Canon heb ik zelf slechte ervaringen. 1 oom van me heeft er 1 zonder aan/uit knop. Ook zoiets komisch. Die print ook alleen nog maar A4tjes helemaal zwart. De andere merken doe ik geen uitspraak over, want daar heb ik weinig tot geen ervaring mee.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 augustus 2001 22:08 schreef Turismo het volgende:

[..]

t zou me niks verbazen nee die is cheap geprijst.
bekijk die flinke daling maar s op t eind:
[afbeelding]
de hp 930c is de eerste met photoret III techniek.
de 9xx serie is nu toch wel flink uitgemolken, met de hp deskjet 990cxi als topmodel .
Denk dat HP op korte termijn met HP photoret IV komt dus de nieuwe lijn van HP printers

p.s. Zie ook dit topic, mischien helpt t
[topic=214497/1/25]
De 930C van HP kost nu ongeveer FL 349,--

Verwijderd

Als algemene regel kun je het beste de volgende nemen, als je veel foto's print of gewoon regelmatig print, neem dan een epson, ik heb nu mijn 2e epson nu de 680 en de kwaliteit is zeker bij foto's gewoon niet te overtreffen. print je daarentegen veel tekst of simpele afbeeldingen of print je zo af en toe eens een keer neem dan hp, mocht er dan nl wat zijn met de kop dan plaats je een nieuwe cartridge en je bent ook weer klaar.
Succes met je keuze

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 22:00 schreef AleSyS het volgende:

Hebben mensen toevallig ervaring met de HP 959C???
Hé, daar was ik vanmiddag ook :)
Ohh.... en ik ben nu toch best wel tevreden met mijn Epson 740.. vroeger een HP in de 600 serie gehad en wat een :r is dat vergeleken bij Epson! Voor mij rulez Epson kwa prijs en prestaties!

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
Beetjr OT maar de Epson heeft een beveiliging tegen het gebruik van alternatieve cartridges.

• LauPro
  • Laatst online: 19-08 13:26

LauPro

Prof Mierenneuke®

mmm, soms denk ik: Moet er nu nog echt zoveel worden geprint???

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen testen vinden voor de HP 930C/950C/959C.
Weten mensen goede sites???

Verwijderd

Topicstarter
Het is uiteindelijk deze geworden

http://www.hp.nl/products/printers/inkjet/hp_deskjet_959c/index.html

Was in de aanbieding bij Dynabyte voor FL 399,00

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

Heb zelf eerst ook een Epson gehad, de 800 versie. Alleen maar ellende mee gehad. Om de zoveeltijd zaten die spuitgaatjes weer dicht. BLEGH. Dacht de laatste keer een grondige schoonmaak te doen, deed niks het meer.

Direct een HP 980Cx gekocht. Tering wat een mooi printertje. Super kwaliteit. Geruisloos en de duplex mogelijkheid is ook altijd handig. Nog niet gezegt erbij dat de printerdriver ook handig is. Meerdere pagina's op een vel bv. geen probleem.

Succes met een aankoop.

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

ik heb al 6 jaar alleen maar Epson, noooit gezeik mee gehad [heb er al 3 gehad]
Ik koop zelf alleen maar epson... maarja, da's persoonlijk i guess

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Verwijderd

Topicstarter
Zo....heb net mijn HP 959C geinstalleerd....wel top kwaliteitje hoor...en lekker geruisloos.

Verwijderd

Canon doen...

goede kwaliteit, niet zulk soort rare prijzen van HP met inktblokjes.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

ik zie dat je er al 1 hebt gekocht, en naar mijn mening ook de verstandigste keus qua merk :P
inkt mag dan wel duurder zijn maar je doet er ook wel 3x langer mee als met een catridge van een ander merk. En je vervangt meteen de hele inktkop inplaats van alleen het tankje.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• sjaakie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

sjaakie

Developer

Ik zou persoonlijk weer voor een Epson kiezen, alleen niet de nieuwste, want daar kan je geen alternatieve cartridge in plukken :(

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

Pagina: 1