(sorry forum admins, ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet stellen)
Hoi
Ik ben Ward Beyens en zou heel graag een framework laptop kopen.
Momenteel is het niet mogelijk deze op een Belgisch adres te laten leveren, maar wel in Nederland, Duitsland, Frankrijk, ...
Mijn vraag is: Heeft er iemand ideeën om dit toch mogelijk te maken (ik heb er tot +- €40 voor over) ?
Of als jullie andere suggesties hebben zoals, gewoon wachten tot framework in Belgie levert please let me know in de reacties.
Alvast bedankt
Groeten
Ward Beyens
Hoi
Ik ben Ward Beyens en zou heel graag een framework laptop kopen.
Momenteel is het niet mogelijk deze op een Belgisch adres te laten leveren, maar wel in Nederland, Duitsland, Frankrijk, ...
Mijn vraag is: Heeft er iemand ideeën om dit toch mogelijk te maken (ik heb er tot +- €40 voor over) ?
- Ik spreek af met een Nederlandse tweaker die woont in de buurt van Reusel, Baarle, Eindhoven, Tilburg, Breda waar ik de framework laptop laat leveren en dan wie weet samen in elkaar wil steken of gewoon kom ophalen tegen een vergoeding ( +- €40 gewoon om een pakketje te ontvangen dan eigenlijk)
- Proxy shipping, maar dat heeft zo zijn voor als nadelen en ik vind er wel van Duitsland naar Belgie, maar Nederland -> Belgie is precies niet makkelijk te vinden.
- Een Nederlandse computerwinkel of zelfstandige vinden (in dezelfde regio dicht bij de Belgische grens). die de computer wil ontvangen en waar ik hem dan kom ophalen (eigenlijk zoals puntje 1 alleen iets meer officieel I guess
Of als jullie andere suggesties hebben zoals, gewoon wachten tot framework in Belgie levert please let me know in de reacties.
Alvast bedankt
Groeten
Ward Beyens
[Voor 1% gewijzigd door br00ky op 11-10-2022 09:40]