Goede morgen,
ik wil een ESVA (Philips HF-R 249 T5 EII) aansluiten op een TL armatuur. Er komen twee daglichtlampen in.
:strip_exif()/f/image/OUeE7390ifJNF3Klk0BcBAGk.jpg?f=fotoalbum_large)
Het aansluiten van de dimmer kom ik wel uit, maar ik begrijp het aansluitschema van de lampen niet helemaal:
:strip_exif()/f/image/nWvi0TuKybgg65vhwsnKPcJ0.jpg?f=fotoalbum_large)
Zowel naar de ene als naar de andere lamp loopt witte bedrading, ik neem aan dat deze bv als volgt aangesloten moeten worden: lamp 1 op aansluiting 1-2 en lamp 2 op aansluiting 6-7. Maakt hierbij nog uit wat ingaand en uitgaand is? Is aansluiting 1 bv uitgaand en 2 ingaand of is dat om het even?
Bij deze ook even een foto van de witte bedrading naar de TL5 connectoren:
:strip_exif()/f/image/yAgD8nMX3UJaG7LbhvGWPFuy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rp8Q8PwrLw2cZyE3YsS44TiV.jpg?f=fotoalbum_large)
Vervolgens moet aan de andere kant van het armatuur een zwarte en rode draad aangesloten worden:
:strip_exif()/f/image/B0Xyn315Zc0ABMeELyALvMZA.jpg?f=fotoalbum_large)
Het schema lijkt aan te duiden dat deze op 3-4-5 aangesloten moeten worden, maar hoe sluit ik 2 draden op 3 poorten aan?
:strip_exif()/f/image/ErBPe4kJscRINvlPnhb2rs49.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zou denken dat zwart op 3 moet en rood op 5 maar vrees dat het daar mis gaat.
Ben benieuwd en hoop dat iemand het me duidelijk kan maken.
Alvast dank!
ik wil een ESVA (Philips HF-R 249 T5 EII) aansluiten op een TL armatuur. Er komen twee daglichtlampen in.
:strip_exif()/f/image/OUeE7390ifJNF3Klk0BcBAGk.jpg?f=fotoalbum_large)
Het aansluiten van de dimmer kom ik wel uit, maar ik begrijp het aansluitschema van de lampen niet helemaal:
:strip_exif()/f/image/nWvi0TuKybgg65vhwsnKPcJ0.jpg?f=fotoalbum_large)
Zowel naar de ene als naar de andere lamp loopt witte bedrading, ik neem aan dat deze bv als volgt aangesloten moeten worden: lamp 1 op aansluiting 1-2 en lamp 2 op aansluiting 6-7. Maakt hierbij nog uit wat ingaand en uitgaand is? Is aansluiting 1 bv uitgaand en 2 ingaand of is dat om het even?
Bij deze ook even een foto van de witte bedrading naar de TL5 connectoren:
:strip_exif()/f/image/yAgD8nMX3UJaG7LbhvGWPFuy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rp8Q8PwrLw2cZyE3YsS44TiV.jpg?f=fotoalbum_large)
Vervolgens moet aan de andere kant van het armatuur een zwarte en rode draad aangesloten worden:
:strip_exif()/f/image/B0Xyn315Zc0ABMeELyALvMZA.jpg?f=fotoalbum_large)
Het schema lijkt aan te duiden dat deze op 3-4-5 aangesloten moeten worden, maar hoe sluit ik 2 draden op 3 poorten aan?

:strip_exif()/f/image/ErBPe4kJscRINvlPnhb2rs49.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zou denken dat zwart op 3 moet en rood op 5 maar vrees dat het daar mis gaat.
Ben benieuwd en hoop dat iemand het me duidelijk kan maken.
Alvast dank!