Hallo mensen, ik ben opzoek naar een goed toetsenbord met een aantal wensen/eisen.
- Tactile mechanisch toetsenbord
- Volledig met numeriek deel
- Laag model
- Verlichte karakters op de toetsen
- UK/US layout met de grote enter toets
- Draadloos
- Bij voorkeur ook media toetsen of programmeerbare toetsen
Nou was ik helemaal verliefd geworden op de Logitech G915, daar komen alle wensen samen. Alleen ik lees twee minpunten over dit keyboard. Het slechte draadloze bereik en de toetsjes schijnen er rammelend op te zitten. Dus dat hoor je ook tijdens het typen.
Nou verzand ik echt volledig in de oneindige hoeveelheid toetsenborden. En de winkels in de buurt hebben amper iets liggen wat ik gewoon even kan zien of voelen...
De prijs is van ondergeschikt belang. Als een toetsenbord 300 Euro kost vind ik het ook goed. Ik wil gewoon iets goeds onder mijn vingers hebben.
Ik hoop dat jullie mij in een goede richting kunnen wijzen...
Alvast bedankt!
- Tactile mechanisch toetsenbord
- Volledig met numeriek deel
- Laag model
- Verlichte karakters op de toetsen
- UK/US layout met de grote enter toets
- Draadloos
- Bij voorkeur ook media toetsen of programmeerbare toetsen
Nou was ik helemaal verliefd geworden op de Logitech G915, daar komen alle wensen samen. Alleen ik lees twee minpunten over dit keyboard. Het slechte draadloze bereik en de toetsjes schijnen er rammelend op te zitten. Dus dat hoor je ook tijdens het typen.
Nou verzand ik echt volledig in de oneindige hoeveelheid toetsenborden. En de winkels in de buurt hebben amper iets liggen wat ik gewoon even kan zien of voelen...
De prijs is van ondergeschikt belang. Als een toetsenbord 300 Euro kost vind ik het ook goed. Ik wil gewoon iets goeds onder mijn vingers hebben.
Ik hoop dat jullie mij in een goede richting kunnen wijzen...
Alvast bedankt!