Ik heb me twee weken geleden aangemeld en afgelopen maandag zou de monteur op de stoep staan.
Niet dus; hij belde af omdat hij 't te druk had.
Wij casema gebeld natuurlijk, ze zouden ons zsm. terugbellen.
17:15 nog nix gehoord, weer gebeld. Helaas, het afsprakenbureau was al gesloten, volgende ochtend om 9 uur moesten we bellen.
Dinsdagochtend 9 uur staat monteur voor de deur. Geweldig !
Aangesloten etc. binnen 'n half uurtje was 't klaar.
Ik had 'n dag vrijgenomen om 'r wat mee te kunnen spelen en 't te installeren.
Dat lukte dus niet. Na 3 telefoontjes en 5 herinstallaties van de software had ik om 11:50 iemand aan de lijn die me BELOOFDE dat ik GEGARANDEERD binnen 4 uur teruggebeld zou worden door 'n andere afdeling, maar dat zou waarschijnlijk zelfs binnen 'n half uur lukken.
14:00 nog nix gehoord. Ik hen gebeld. Ik moest toch echt nog even wachten, ik zou gegarandeerd binnen die 4 uur teruggebeld worden.
16:00 nog nix gehoord. Ik bellen. Een aantal maal in gesprek of gewoon niet opgenomen. Toen iemand aan de lijn die me zou doorverbinden. Werd meteen weer bij de welkomstboodschap van de helpdesk neergezet.
Dus nog een aantal keer gebeld. Meestal werd er meteen opgehangen, of hoorde ik alleen wat geroezemoes en daarna tuut-tuut-tuut. Toen eindelijk 'n mevrouw aan de lijn die die andere afdeling nog wel even zou mailen. Heb doorgevraagd of ik die lui niet direct kon bereiken. Toen hefet ze me doorgeschakeld, dat mislukte. Nogmaals gevraagd, bleek dat dat gewoon optie 3 was in 't menuutje.
Ik hen gebeld, na 'n kwartiertje iemand aan de lijn.
Eindelijk iemand die er wat van wist (was kwart voor 5 ongeveer ondertussen). Half uur mee aan de lijn gezeten en nog wat gekletst over linux e.d.. Hij raakte er van overtuigd dat m'n netwerkkaart en software etc. goed waren en heeft toen 'n andere afdeling gemaild omdat de modem opnieuw geprovisioned zou moeten worden. Dat zou binnen 2 a 3 dagen gebeurd zijn, maar waarschijnlijk zou ik woensdagavond (na 1 dag dus) wel kunnen surfen
Nou werd er vanochtend echter gebeld door iemand van de storingsdienst. Alleen was ik zelf niet thuis en wist m'n pa m'n gsm nummer niet, en was deze persoon alleen 's ochtends aanwezig

Dat hoorde ik 's middags dus pas. De storingsdienst meneer had wel gezegd dat 't hem niet helemaal duidelijk was wat er precies mis was, wist m'n pa te vertellen.
Ik casema weer gebeld. Het was doorgegeven aan provisioning en als 't nou vrijdagochtend nog niet werkt dan zou ik hen weer even moeten bellen, omdat 't dan wel 'n beetje lang ging duren.
Ik word dus echt helemaal stapel mesjogge van deze praktijken.
Morgenochtend bel ik de storingsdienst meneer en ga ik gewoon niet ophangen totdat ik kan surfen. Desnoods blijf ik de hele dag met die man aan de lijn hangen, internetten zal ik... grr
Dit moest ik gewoon ff kwijt, je kent 't wel