Ik weet niet goed of het een bug is of dat jullie iets hebben aangepast. Maar het viel mij vandaag op, dat de tekst in embedded tweets opeens in een kleiner font staat. Een font wat als ik het goed zie zelfs kleiner is dan de standaard fontsize van de normale tekst. Terwijl dit volgens mij eerst gelijk was.
Het viel mij op terwijl ik op mijn mobiel 1 van de Oekraine topics aan het volgen was en gelukkig was een ander topic nog gecached zodat ik een goed voorbeeld kan geven van het verschil in font size. Beide foto's zijn screenshots van mijn iPhone, die bijgesneden zijn maar zonder vergroting.
:strip_exif()/f/image/hkt0ORvs2966AYoRJp55y05t.jpg?f=fotoalbum_large)
Situatie voorheen, waarbij zowel in de embedded tweet als in de normale posttekst de tekst dezelfde fontsize lijkt:strip_exif()/f/image/y20nyN044RysIE5gf7QWNTXX.jpg?f=fotoalbum_large)
Situatie vandaag, waarbij de fontsize in de embedded tweet kleiner is (of lijkt) dan de fontsize in de normale tekst
Is dit een bug of hebben jullie besloten om kleinere font te gaan gebruiken voor embeds? Persoonlijk vind ik op mobiel de situatie zoals het voorheen was fijner lezen, het is in ieder geval rustiger voor de ogen als alles dezelfde grootte heeft in plaats van steeds van normaal naar klein te gaan. Terwijl het volgens mij niet heel veel ruimte scheelt.
Het viel mij op terwijl ik op mijn mobiel 1 van de Oekraine topics aan het volgen was en gelukkig was een ander topic nog gecached zodat ik een goed voorbeeld kan geven van het verschil in font size. Beide foto's zijn screenshots van mijn iPhone, die bijgesneden zijn maar zonder vergroting.
:strip_exif()/f/image/hkt0ORvs2966AYoRJp55y05t.jpg?f=fotoalbum_large)
Situatie voorheen, waarbij zowel in de embedded tweet als in de normale posttekst de tekst dezelfde fontsize lijkt
:strip_exif()/f/image/y20nyN044RysIE5gf7QWNTXX.jpg?f=fotoalbum_large)
Situatie vandaag, waarbij de fontsize in de embedded tweet kleiner is (of lijkt) dan de fontsize in de normale tekst
Is dit een bug of hebben jullie besloten om kleinere font te gaan gebruiken voor embeds? Persoonlijk vind ik op mobiel de situatie zoals het voorheen was fijner lezen, het is in ieder geval rustiger voor de ogen als alles dezelfde grootte heeft in plaats van steeds van normaal naar klein te gaan. Terwijl het volgens mij niet heel veel ruimte scheelt.