Guillemot FF Wheel; FF probleempjes

Pagina: 1
Acties:

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 06:46

siggy

Wait.... what?

Topicstarter
Ik heb al meer dan een jaar dit stuurtje (toen voor 299 gekocht bij de regenboog) en ben er zeer tevreden over. De flapjes aan de achterkant zijn wel afgeborken en doen het niet meer maar dat was niet mijn favoriete manier van schakelen.
Nu ik met gpl en n4 veel aan het racen ben (en ook vroeger met gp3) kom ik toch problemen tegen dat de FF begint te verzwakken of zelfs helemaal uitvalt, zo voelt het tenminste aan. Dit is bijzonder onprettig :) .
Kent iemand dit probleem en de oplossing?

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• Johpie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Kweet niet, keb mijn MS SideWinder FF wheel ook al 1 1/2 jaar ofzo en doet ut nog steeds goed... Hebbie nog garantie, op mijnes zat 1 jaar. Probeer nieuwe te krijgen

Verwijderd

Neej, ik heb nog nergens last van... :)
Ik heb denk ik wel de nieuwe versie, heb hem pas 3 maanden, dus met de verstevigde shifters (was errug lastig aan te komen vanwege de slechte leverbaarheid)
Maar ik heb absoluut geen probs...
Ben je verder wel tevreden over het afgelopen jaar :? Er lopen altijd zoveel mensen te zeiken over dit stuurtje, maar ik vind haar echt perfect 8-)
Qua design toch wel de mooiste, zeg ik natuurlijk als trotse eigenaar, een ander zal een microsnot-wheel misschien een topper vinden, maar ach....

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Misschien je FF niet op 100% helpen. Anders kan motortje wel eens oververhit raken en dan stopt hij er wel eens mee.

Heusinkveld Engineering