Toon posts:

hele goed cd-r ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar cd-r die het ook doen in apparatuur die normaal geen cd-r kan lezen. zoals de sony cd speler in mijn auto en de DVD speler van samsung die ik heb. ik heb er wel wat over gelezen het heeft te maken met de weerkaatsing van het lezer licht en de frequentie waar de laser mee werkt.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:24
De speciale Audio CD-R's

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:55

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

philips silver premium?

¯\_(ツ)_/¯

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-04 00:20

Metzie

Nyaano !

Koop of speciale audio cd's, of probeer eens de hi-quality line van Kodak eens.
Die heeft een cd soort die extra duur, maar extra goede kwaliteit is. (langere levensduur en weerkaatsing)

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

[beetje offtopic]
Ik heb een van de eerste audio cd-spelers van Sony. Zeer degelijke kast ... SLIKT ECHT ALLES....Het maakt niet uit welk CD-r.. nooit geen problemen.. zelfs een tik verkopen brengt die cd-speler niet van zijn stuk...
Wat is dat toch met die nieuwe cd-spelers van tegenwoordig dat die om de haverklap niet dingen kan lezen... dan wel overslaan?
[ontopic]

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 16:05 schreef henkleerssen het volgende:
[beetje offtopic]
Ik heb een van de eerste audio cd-spelers van Sony. Zeer degelijke kast ... SLIKT ECHT ALLES....Het maakt niet uit welk CD-r.. nooit geen problemen.. zelfs een tik verkopen brengt die cd-speler niet van zijn stuk...
Wat is dat toch met die nieuwe cd-spelers van tegenwoordig dat die om de haverklap niet dingen kan lezen... dan wel overslaan?
[ontopic]
Hij heeft een DVD speler, geen CD speler.

Probeer eens een SONY CDQ-74xx die zijn erg goed (Die met die geel/blauwe hoesjes).

• Bluezy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

Volgens manual zou mijn sony dvd speler (stand alone) geen cdr's kunnen lezen - Maar zilver kleurige cd's met blauwe onderkant (bv that's right) leest ie prima

I'm partial to your abracadabra

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

oeps.. ik had stront in de ogen...

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 16:08 schreef henkleerssen het volgende:
oeps.. ik had stront in de ogen...
Geeft nix, heb ik ook wel eens... Afbeeldingslocatie: http://home.introweb.nl/~einstein/images/gif/eye0003.gif

Verwijderd

Van een insider gehoord dat Datateq de beste CD-recordables
maakt, als het gaat om audio.

Ben er alleen niet meer zeker van dat de naam Datateq is |:(
Die hoesjes zijn zwart met grijs en rood, en ze zijn
ontzettend moeilijk te krijgen. In Hilversum zweren ze erbij...

Ze kosten zo'n tien gulden per CD-recordable, dus dan mag
dat ook wel 8-)

Zo is mij verteld... :)

Verwijderd

Als je hele goede cd's wilt proberen zal ik toch zeker de taiyo yuden cd's proberen. Maar ik geef geen 100% garantie dat die werken.

Je kan natuurlijk ook altijd nog die dure audio-cd's proberen. Kosten ongeveer 7.50 per stuk en zijn geschikt voor de stand alone cdrecorders misschien dat die werken.

Verwijderd

ook offtopic: als je alles wil lezen in cd speler, koop ff een harman karden, die vreet zelfs cd-r's met krassen die plextor brander niet snapt :)
Pagina: 1