LAN Party Games voor 14 spelers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-06 14:50
Dag Tweakers,

We zijn intussen bijna toe aan de 3de editie van een homelan die ik 1 tot 2 keer per jaar aan het houden ben sinds we verhuisd zijn naar een grotere woning.

Deze editie gaan we echter eens met 14 spelers zijn ipv 10. Het is niet altijd evident om games te vinden die we dan samen perfect in coop spelen.

Vaak speelden we altijd Quake Champions maar daar is de max 8 spelers of zelfs 10 dacht ik. We spelen erg veel competitive shooters dus welke opties zijn er dan bv voor 7vs7 of bv 14 speler coop.

Zaken die vaak de revue passeren:
- Trackmania
- Wreckfest
- Quake Champions
- UT99

Eventueel nog wat leuke suggesties die ik over het hoofd zie?
Ik dacht nu aan de laatste Unreal Tournament waarvan development gestopt is. Die kan je als ik me niet vergis vlot met 14 mensen wel spelen. CTF/iCTF.

Sommige serious sam games ondersteunen tot 16 player coop dus die passeren ook zeker de revue.
Zijn er nog leuke suggesties die jullie hier te binnen schieten?

Foto van vorige editie voor de aankleding van het topic 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/shiWhQmUn3cylDXUc2zJhoYuZZE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P2fifw7SbsMXRVvvFOGhs7vc.jpg?f=fotoalbum_large

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:36

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Wij speelden veel Crysis Wars. Een gratis stand-alone multiplayer game. Hebben we erg veel lol aan beleefd.
Worms Armageddon is ook een leuke optie.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:51

D4NG3R

kiwi

:)

Sven Coop (Half Life 1 in coop) is gratis op Steam en gaat tot 32 spelers. Heb het 1 keer gedaan met 15 man en dat was een ontzettend droge belevenis. De chaos houd niet op, vooral wanneer friendly fire aangaat. _O-

Verder heb je natuurlijk tonnen mogelijkheden tot 7v7 onzin in wat oudere competieve titels. Counterstrike (kies zelf maar een versie) zal prima gaan, oudere Call of Duty games zijn ook altijd ontzettend leuk om op LAN's te doen. Quake 3 Arena (Quake Live = gratis) blijft ook altijd leuk. Recent heeft Bethesda Wolfenstein: Enemy Territory weer wat nieuw leven in geblazen met een Steam release en officiële servers.

Beetje een stap weg van de 'actieve' games, maar iets wat mijn LAN groepje vaak op de achtergrond draait voor de rustige momenten is een OpenTTD en/of OpenRCT2 servertje. Leuk voor ernaast of als je even 'pauze' neemt. Spoorlijntjes en pretparkjes bouwen. Beiden ondersteunen tot ver in de 100 spelers, je kan samenwerken of juist niet. Maar het is waarschijnlijk wel iets waar je een beetje nostalgie bij moet hebben. :)

[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 10-10-2022 14:59 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:52
Wij spelen altijd de oude games gezien dat altijd kan zonder gezeur en iedereen mee kan doen door het te delen op de lan, zonder installatie zo hup starten.

- Counter-strike.
- Flatout 2.
- Trackmania.
- Warcraft 3 mods.
- Call Of Duty 2.
- Age Of Empire.

Edit: Games zoals OpenTTD etc doen wij niet doordat er altijd mensen zijn die het spel niet begrijpen.
Nieuwe spellen zijn leuk maar altijd gekloot doordat er wel weer iemand is die het niet heeft of problemen heeft.

[ Voor 47% gewijzigd door mr_evil08 op 10-10-2022 15:21 ]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-06 07:50
Dit weekend nog een LAN party gehad met 8 personen. Hieronder wat games die wij hebben gespeeld. Voornamelijk wat gratis games omdat je anders de een na de andere game blijft aanschaffen.

- COD Black ops Gun game
- Wolfenstein: Enemy Territory (Gratis)
- Prop and Seek (Gratis)
- Overwatch 2 (Gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 20:26
Het is een oudje, maar wij hebben altijd nog veel plezier met Blur !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:51

D4NG3R

kiwi

:)

mr_evil08 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:08:
Edit: Games zoals OpenTTD etc doen wij niet doordat er altijd mensen zijn die het spel niet begrijpen.
Bij ons snapt / speelt ook niet iedereen het, maar van de 8 vaste gasten hebben 4 het eigenlijk de hele dag op de achtergrond open staan. Is gewoon leuk voor erbij. Als niemand in de groep het speelt kan ik het ook niet aanraden. :+

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Team Fortress 2
Wolfenstein ET
Xonotic

https://www.reddit.com/r/...lan_party_games_to_share/

[ Voor 184% gewijzigd door Falcon op 10-10-2022 15:47 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik weet eigenlijk niet met hoeveel mensen je openRCT2 kunt draaien. Maar dat kan volgens mij ook gewoon met veel mensen. Voornaamste nadeel is de desyncs, waardor je eens in de zoveel tijd eens moet reconnecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:52
Het is complete chaos maar je kan een modded local server maken in Rocket League zodat je de game met meer dan 8 personen tegelijk kan spelen.

Meeste games waar ik aan zou denken zijn al benoemd hier boven.

Edit: Nog even wat opgezocht van wat wij altijd spelen met onze Lan-party.

Golf it!: leuke golf game voor midden in de nacht
Half-Life 2 Deathmatch
Killing Floor - 2 (max 8 man volgens mij)
Soldat (1 of 2): Gewoon compleet Chaos.
Splitgate (geen idee of het local multiplayer heeft).
Call of Juarez: Bound in Blood: Wild westen shooter (oudje).

[ Voor 46% gewijzigd door Pikkemans op 10-10-2022 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-06 14:50
Ja paar leuke games 7 vs 7 zou super zijn.

Games zoals battlefield zijn tegenwoordig lastig om met 14 man in hetzelfde team terecht te komen.

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermomet3r
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 06-06 14:56

Thermomet3r

het is warm of koud

Misschien een survival game zoals Rust?
Lijkt mij wel leuk om met 14 man naakt mensen aan te vallen met stenen en speren. :Y)

Weet alleen niet of dit een goede game is voor een lan event. Rust kan erg tijdrovend zijn, en vooral als je meerdere games wil gaan spelen op dag misschien niet zo handig.

specs: AMD Ryzen 7 3700x, AMD Radeon 7900xtx,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:51

Vrijdag

De Zwarte

Ik zat aan wat oudere titels te denken:
- Soldier of Fortune
- Clusterball
- Rune
- Day of Defeat
- Serious Sam
- Eerste paar Call of Duty spellen

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusi0nking
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-06-2024
Halo(mcc) custom games. Aanraders!
Pagina: 1