SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - PM voor Tibber Refferal
Zo te zien is je reactiescore te laag voor modrechten. Het moderatiesysteem is vorige maand veranderd.
.plan: Wij willen een vriendelijker Tweakers
.plan: Wij willen een vriendelijker Tweakers
Dank.
Ik heb even gekeken naar de reacties en reactiescore. Het zijn echter voornamelijk erg oude reacties met een score van 0 bijv. Het gaat om totaal maar 19 reacties. Daarvan zijn er een aantal recent (4 sinds 2019) met een stuk hogere score dan die 0,4 gemiddeld. Zou dit evt meegenomen kunnen worden en aangepast? Ik heb m.i. altijd objectief gemodereerd en een nuttige bijdrage geleverd aan de frontpage.
Ik heb even gekeken naar de reacties en reactiescore. Het zijn echter voornamelijk erg oude reacties met een score van 0 bijv. Het gaat om totaal maar 19 reacties. Daarvan zijn er een aantal recent (4 sinds 2019) met een stuk hogere score dan die 0,4 gemiddeld. Zou dit evt meegenomen kunnen worden en aangepast? Ik heb m.i. altijd objectief gemodereerd en een nuttige bijdrage geleverd aan de frontpage.
SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - PM voor Tibber Refferal
Ik heb naar jouw historie gekeken en zie geen reden om jouw moderatierechten niet weer in te schakelen. Lees wel even de ModeratieFAQ door voordat je weer aan de gang gaat.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.