Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueWolf
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-09 18:09
Hallo allemaal,

Ik heb hier een iPhone SE versie 2020 (2e generatie) liggen waarvan het scherm kapot is.
Deze moet vervangen worden.
Nu moet ik wat onderdelen gaan bestellen.
Ik kan natuurlijk het display zo vervangen zonder verder iets te doen, maar dan werken een aantal functies niet meer, waaronder True Tone.
Hiervoor heb ik dan zo'n programmeer-apparaatje nodig.
Deze heb ik op bol.com gezien, maar hier staat niet bij dat deze ook geschikt is voor de iPhone SE.
Nu weet ik wel dat het display van de SE en de iPhone 8 exact hetzelfde zijn.
Kan ik dat apparaat dan gewoon gebruiken of moet ik er een hebben waar specifiek bij staat dat deze ook voor de SE werkt?
Dit is het apparaatje waar ik het over heb:
https://www.bol.com/nl/nl...ransfer/9300000003490516/

Beste antwoord (via BlueWolf op 10-10-2022 15:05)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
BlueWolf schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 23:41:
[...]

Ja klopt, het apparaatje is wel wat duur...
Maar ik ben sowieso al een tijdje aan het kijken voor zo'n apparaatje, omdat ik wel vaker een scherm vervang van een iPhone.
Maar nu wilde ik weten of ik dan met deze ook de SE kan programmeren, dat staat er niet bij.
Ja vervang je vaker een ouder scherm dan kan het wel interessant zijn om zelf te hebben inderdaad.
Uitlezen van een SE2020 scherm moet geen probleem zijn, dat is dezelfde connector als de 8 enz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BlueWolf schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 23:18:
Hallo allemaal,

Ik heb hier een iPhone SE versie 2020 (2e generatie) liggen waarvan het scherm kapot is.
Deze moet vervangen worden.
Nu moet ik wat onderdelen gaan bestellen.
Ik kan natuurlijk het display zo vervangen zonder verder iets te doen, maar dan werken een aantal functies niet meer, waaronder True Tone.
Hiervoor heb ik dan zo'n programmeer-apparaatje nodig.
Deze heb ik op bol.com gezien, maar hier staat niet bij dat deze ook geschikt is voor de iPhone SE.
Nu weet ik wel dat het display van de SE en de iPhone 8 exact hetzelfde zijn.
Kan ik dat apparaat dan gewoon gebruiken of moet ik er een hebben waar specifiek bij staat dat deze ook voor de SE werkt?
Dit is het apparaatje waar ik het over heb:
https://www.bol.com/nl/nl...ransfer/9300000003490516/
zo dat is een behoorlijke uitgave voor een enkel scherm, kan je het dan niet beter ergens laten doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueWolf
Donstil schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 23:36:
[...]

zo dat is een behoorlijke uitgave voor een enkel scherm, kan je het dan niet beter ergens laten doen?
Maar ik ben sowieso al een tijdje aan het kijken voor zo'n apparaatje, omdat ik wel vaker een scherm vervang van een iPhone.
Maar nu wilde ik weten of ik dan met deze ook de SE kan programmeren, dat staat er niet bij.

[ Voor 5% gewijzigd door BlueWolf op 09-10-2022 23:42 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BlueWolf schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 23:41:
[...]

Ja vervang je vaker een ouder scherm dan kan het wel interessant zijn om zelf te hebben inderdaad.
Uitlezen van een SE2020 scherm moet geen probleem zijn, dat is dezelfde connector als de 8 enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueWolf
Donstil schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 23:55:
[...]

Ja, dat dacht ik ook...
Maar ik denk ik vraag het even aan de mensen hier, veel mensen weten meer dan één.
Het scherm dat ik dan waarschijnlijk er op ga zetten is deze https://www.bol.com/nl/nl...ed-shop/9300000101020364/
Alleen vind ik het een bijzondere titel, want er staat "Origineel Display Touchscreen"...
Ik geloof alleen nooit dat het een origineel Apple scherm is, wat zouden ze daar mee bedoelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueWolf
Maar ik heb nu mijn antwoord, bedankt! Heb het display al besteld...
Ik ga eerst maar eens kijken hoe het werkt zonder programmeren, als het dan goed werkt laat ik dat apparaatje nog even zitten...

[ Voor 67% gewijzigd door BlueWolf op 10-10-2022 15:05 ]

Pagina: 1