Ik probeer mijn Evohome setup zichtbaar te krijgen in Home Assistant, en krijg dat niet voor elkaar.
Ik draai Home Assistant in een Docker container op een NUC.
Mijn poging om de integratie met Evohome via de user interface van Home Assistant toe te voegen resulteerde in een melding 'This device can not be added from the UI', met een verwijzing naar de documentatie:
https://www.home-assistant.io/integrations/evohome
Daar staat dat je de configuration.yaml moet uitbreiden met deze tekst:
Nadat ik dat heb gedaan en Home Assistant heb herstart doet Home Assistant inderdaad een poging de integratie tot stand te brengen, maar geeft daarbij een foutmelding:
'Unable to connect with the vendor's server. Check your network and the vendor's service status page. Message is: Cannot connect to host tccna.honeywell.com:443 ssl:default [Try again]
Logger: homeassistant.components.evohome'
De URL (tccna.honeywell.com) klopt m.i. inderdaad niet, maar die heb ik nergens opgegeven.
Heeft iemand een idee hoe dit aan de praat te krijgen?
Ik draai Home Assistant in een Docker container op een NUC.
Mijn poging om de integratie met Evohome via de user interface van Home Assistant toe te voegen resulteerde in een melding 'This device can not be added from the UI', met een verwijzing naar de documentatie:
https://www.home-assistant.io/integrations/evohome
Daar staat dat je de configuration.yaml moet uitbreiden met deze tekst:
code:
1
2
3
4
| # Example configuration.yaml entry evohome: username: "YOUR_USERNAME" password: "YOUR_PASSWORD" |
Nadat ik dat heb gedaan en Home Assistant heb herstart doet Home Assistant inderdaad een poging de integratie tot stand te brengen, maar geeft daarbij een foutmelding:
'Unable to connect with the vendor's server. Check your network and the vendor's service status page. Message is: Cannot connect to host tccna.honeywell.com:443 ssl:default [Try again]
Logger: homeassistant.components.evohome'
De URL (tccna.honeywell.com) klopt m.i. inderdaad niet, maar die heb ik nergens opgegeven.
Heeft iemand een idee hoe dit aan de praat te krijgen?