Hallo allemaal,
Spannende tijden om een leuke upgrade te kunnen/mogen doen.
Afgelopen jaren heb ik enkel mijn grafische kaart van een upgrade voorzien, en nu is het tijd om mijn hele systeem weer te verversen.
Tijdens het upgraden hiervoor heb ik me altijd goed ingelezen, en weloverwogen upgrades gemaakt.
Nu ik er al weer een tijdje uit ben (4790K), vraag ik de experts graag om hulp!
Mijn budget zal rond de €1000,- zijn.
Voor dit bedrag zou ik graag mijn moederbord, processor, opslag en evt koeling upgraden.
Op dit moment heb ik de r6 van fractal design.
Een rm850 voeding
3 ssd's variërend van 256gb, tot 1 van 2tb.
6 casefans van noctua
Syncte Mugen cpu koeler
En een 1080ti.
Voor het upgraden van de grafische kaart heb ik apart nog een budget van ongeveer 800 euro.
Deze wil ik straks graag vervangen voor een 3080 of een 3080ti of iets uit de 4000 serie.
Kwa opslag zou ik graag gaan voor snelheid.
Ik doe voornamelijk savonds een potje battlefield of call of duty.
Mijn monitor is 1440p met een verversingssnelheid van 144hrz
Ook heb ik een televisie die 4k ondersteund tot 120hrz. Relax op de bank met een controller speel ik ook wel eens gta of need for Speed.
Ik weet dat er veel nieuwe mogelijkheden aan komen en vind het ook niet vervelend om nog even te wachten.
Ik ben na vele jaren plezier gehad te hebben met AMD, overgestapt op Intel(8320-4790k).
Op dat moment van upgraden was het een wereld van verschil.
Daarom heb ik wel een lichte voorkeur voor een Intel systeem.
Ook heb ik in al mijn systemen het vaakst Asus als leverancier van de meeste spullen gehad en beviel ook heel goed.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Spannende tijden om een leuke upgrade te kunnen/mogen doen.
Afgelopen jaren heb ik enkel mijn grafische kaart van een upgrade voorzien, en nu is het tijd om mijn hele systeem weer te verversen.
Tijdens het upgraden hiervoor heb ik me altijd goed ingelezen, en weloverwogen upgrades gemaakt.
Nu ik er al weer een tijdje uit ben (4790K), vraag ik de experts graag om hulp!
Mijn budget zal rond de €1000,- zijn.
Voor dit bedrag zou ik graag mijn moederbord, processor, opslag en evt koeling upgraden.
Op dit moment heb ik de r6 van fractal design.
Een rm850 voeding
3 ssd's variërend van 256gb, tot 1 van 2tb.
6 casefans van noctua
Syncte Mugen cpu koeler
En een 1080ti.
Voor het upgraden van de grafische kaart heb ik apart nog een budget van ongeveer 800 euro.
Deze wil ik straks graag vervangen voor een 3080 of een 3080ti of iets uit de 4000 serie.
Kwa opslag zou ik graag gaan voor snelheid.
Ik doe voornamelijk savonds een potje battlefield of call of duty.
Mijn monitor is 1440p met een verversingssnelheid van 144hrz
Ook heb ik een televisie die 4k ondersteund tot 120hrz. Relax op de bank met een controller speel ik ook wel eens gta of need for Speed.
Ik weet dat er veel nieuwe mogelijkheden aan komen en vind het ook niet vervelend om nog even te wachten.
Ik ben na vele jaren plezier gehad te hebben met AMD, overgestapt op Intel(8320-4790k).
Op dat moment van upgraden was het een wereld van verschil.
Daarom heb ik wel een lichte voorkeur voor een Intel systeem.
Ook heb ik in al mijn systemen het vaakst Asus als leverancier van de meeste spullen gehad en beviel ook heel goed.
Alvast bedankt voor jullie reacties!