Goedemiddag,
Ik heb een bungalow uit 1974 met daarin een stalen kozijn met 4 ramen. Het kozijn is in totaal 480 X 260. Op de stalen profielen ontstaat natuurlijk wel eens condens. Het idee was eerst om het hele kozijn te vervangen door kunststof. Dit is echter niet leverbaar in die maat en dan zouden het 4 ramen worden. Voor mij prima maar de vrouw des huizes wil de bestaande architectuur (voor zover die er is
) handhaven. Daarom dacht ik om het bestaande dubbelglas te vervangen door beter. het is origineel thermopane uit 1973
. Is dit nog mogelijk om moeten er toch echt nieuwe kozijnen in. Ik heb de vraag al geprobeerd te stellen aan een glaszettersbedrijf maar die hebben nu geen tijd om langs te komen. :strip_exif()/f/image/zbb4PMez4MIqoJvNaWMf0QqD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4IP1jj2NdFB1J9eN4kypuCw5.jpg?f=fotoalbum_large)
Wie weet dit?
Groet,
Jon
Ik heb een bungalow uit 1974 met daarin een stalen kozijn met 4 ramen. Het kozijn is in totaal 480 X 260. Op de stalen profielen ontstaat natuurlijk wel eens condens. Het idee was eerst om het hele kozijn te vervangen door kunststof. Dit is echter niet leverbaar in die maat en dan zouden het 4 ramen worden. Voor mij prima maar de vrouw des huizes wil de bestaande architectuur (voor zover die er is
:strip_exif()/f/image/zbb4PMez4MIqoJvNaWMf0QqD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4IP1jj2NdFB1J9eN4kypuCw5.jpg?f=fotoalbum_large)
Wie weet dit?
Groet,
Jon
[ Voor 14% gewijzigd door Jebo op 08-10-2022 13:27 ]