Toon posts:

Scanner Mustek 1200 CU USB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is de Mustek 1200 CU USB scanner een goede scanner, of heeft iemand een tip voor een goede scanner voor weinig geld.

Groeten,
R. van der Kieft B-)

Verwijderd

Ach, ik heb ook een Mustek gehad, is zeker niet slecht voor 't geld. Ik heb een 600 gehad geloof ik, was traag als iets, maakte heerlijk veel geluid en liep wel een vast, maar voor het geld blijft het een leuke scanner.

/me is nu errug tevreden met een hp4300

Verwijderd

Ik heb m ook maar in win2k is tie op geen mogelijkheid aan te sturen :( in Mandrake Linux en Win98 en Win98Se is ie idd goed. En hij was niet zo duur op de beurs ;-) 39dm zonder doos 8-)

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

ik heb de mustek 1200 ub (dus zonder CU) en draait hier prima onder win2k

goeie scanner, kostte weinig en kwaliteit is goed..

prima ding..

waar staat die CU eik voor?

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Verwijderd

[topic=215099/1/25] :?

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Als scanner heb ik eerlijk gezegd nog maar weinigen gezien die de kwaliteit van dit ding kunnen evenaren (tenzij je die dingen absurd duur gaat kopen.

Het mooie aan dit ding vinnik dat ie zo smal is en niet met een lamp werkt, maar met een soort laser, wat ook een nadeel kan zijn overigens. Wanneer je een object wat verder van de glasplaat afhoudt wordt het niet of slecht gezien namelijk, da's wel minder.

Maar verder perfect ding hoor, bijna geen herrie (zoals de 600), heel erg laag qua hoogte en zeer scherpe scans.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• diekstra
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025
Prima scanner en hij werkt uitstekend onder Win2000, heb hem zelfs gisteren nog probleemloos gebruikt.....
Op dinsdag 28 augustus 2001 15:32 schreef reg10 het volgende:
Ik heb m ook maar in win2k is tie op geen mogelijkheid aan te sturen :( in Mandrake Linux en Win98 en Win98Se is ie idd goed. En hij was niet zo duur op de beurs ;-) 39dm zonder doos 8-)

The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room

Verwijderd

HP 2200 kost 189,- bij Scheer&Foppen

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 09:40

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ik heb ook de 1200 usb
perfecte scanner....keb alleen wat wazige probs met m'n nieuwe computer....hij krijgt geen stroom daar van m'n mobo... :?

maar keb hem gewone op m'n ouwe gezet...en dan met photoshop inscannen en dan van netwerk aflplukken

perfecte scanner...ik had er toendertijd :) 195 piek voor betaald geloof ik....iig het was niet veel

je kan wel zo'n dure canon of hp gaan kopen maar als je dan zo nauwkeurig inscant krijg je plaatjes van een paar 100 mb ofzo :o

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Ik heb hem ook. Erg lekker dingetje voor die prijs hoor. Heel plat en omdat 'ie USB is is hij supersnel. Beeldkwaliteit is niet slecht, maar haalt het niet bij een veel duurdere hp.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1