We hebben 18-jaar geleden ons huis gekocht en verbouwd. We hebben dit destijds verbouwd door vrienden in de familie dit ons financieel geholpen hebben door goedkoop te verbouwen.
Ondertussen zijn we 18 jaar verder, en ik wil nu eindelijk eens mijn elektriciteit laten keuren. Ik weet dat het wat laat is, maar goed. Het is wat het is.
Er is recent een elektricien langsgeweest om alles eens in kaart te brengen en een elektrisch schema te maken. Op zich is alles in orde, enkel heb ik blijkbaar overal 20A zekeringen, dat moeten we voor bepaalde kringen aanpassen. Voor de rest was alles in orde, met uitzondering van:
Ondertussen zijn we 18 jaar verder, en ik wil nu eindelijk eens mijn elektriciteit laten keuren. Ik weet dat het wat laat is, maar goed. Het is wat het is.
Er is recent een elektricien langsgeweest om alles eens in kaart te brengen en een elektrisch schema te maken. Op zich is alles in orde, enkel heb ik blijkbaar overal 20A zekeringen, dat moeten we voor bepaalde kringen aanpassen. Voor de rest was alles in orde, met uitzondering van:
- Oven zit niet op een apart circuit: deze zit samen op 2 andere stopcontacten en lampen + dampkap
- Wasmachine: Deze hadden we initieel niet, en deze staat nu in de badkamer. Ook daar is geen aparte kring voorzien.
Computers make very fast, very accurate mistakes.