zoek goedkoop 8210 met 1!! jarig contract

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:37
Hallo, ik ben op zoek naar een nieuwe foon, en wel de nokia 8210, nu zou ik hier graag een abbo bij hebben van 20-30 piek per maand (bel niet veel), en ook nog is die nokia zo goedkoop mogelijk krijgen :)

maarr, alle sites op i-net verkopen veel 2 jarige contracten, en dat wil ik niet aangezien je over 1 jaar dan met een koelkast rondloopt.....
dus, weet iemand een winkel/site waar ze deze goedkoop verkopen?

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
jij wil echt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten :+

en een goedkoop abonnement, en een looptijd van één jaar en dan ook nog eens de nokia 8210 (liefst) gratis.

gaat niet lukken denk ik. wat voorbeeldjes:

eenjarig d* allin 120 abo (35 piek/maand) --> 299 piek
tweejarig d* allin 180 abo (45 piek/maand) --> 49 piek
eenjarig libertel 120 abo (40 piek/maand) --> 479 piek
toestel zonder abo --> 729 piek

toestel als de nokia 8210 is nou eenmaal een duur toestel en bij een goedkoop abonnement krijg je hem dus echt niet goedkoop. de subsidies die telecom-operators verstrekken, worden hoger naarmate je een duurder abonnement neemt. overigens is dat nog maar kort het geval, want alle providers zullen die subsidies fors gaan verlagen de komende tijd (libertel is al begonnen, zie voorbeeld).

het is dus niet en, en , en maar of, of, of :(

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 10:26

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Ik weet niet of je enigzins bereid bent om een iets duurder abo te nemen, met de genoemde prijzen die jij nu betaalt voor een abo krijg je geen leuke aanbieding. Als je een Ben vaak abo neemt, 50 piek per maand, in combinatie met een 1-jarig contract dan kun je bij www.telecom.nu een Nokia 8210 voor niets krijgen.

Ik weet niet wat jij trouwens onder een koelkast verstaat, maar een 8210 een koelkast? :? Dat is nu een klein telefoontje en zal dat de komende jaren ook blijven. Het moet namelijk wel een beetje te hanteren blijven. Zelfs met deze telefoon hebben mensen al het gevoel dat ze met niets in hun hand staan. Je hebt zelfs de kans dat ze iets zullen groeien in de komende jaren om de grotere schermen(voor alle multimedia die eraan komt), stevigheid en uitbreiding van de mogelijkheden waar te kunnen maken. De 8210 is ook in omvang gegroeid toen hij opgeknapt werd tot 8250. Hetzelfde geldt voor de komende 8310, ook een opvolger van de 8210/8250 en weer groeit hij in gewicht en omvang, zij het minimaal. :9

Bennie gek, ben een koe!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:49
Uit de FAQ:

:? Ik wil een nieuwe GSM kopen, welke moet ik nemen?

Tjsa, dat hangt natuurlijk helemaal af van wat je wilt en voor welk merk je een voorkeur hebt. Toestellen van Nokia en Siemens zijn populair op dit forum. Een goede tip is kijken bij http://www.kieskeurig.nl of http://www.gsmvergelijking.nl

Dit topic is gesloten.