Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Lyric T6 app onmogelijk in te stellen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• pepe_code
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21-02 09:15
Dag allen,

Ik heb de honeywelll lyric T6 geïnstalleerd thuis en probeer hem nu via de 'Resideo' app te verbinden met mijn samsung A50.
2.4 en 5.0 GHz netwerken al gesplitst via Proximus.

Alles loopt goed, buiten dat ik nu vliegtuigmodus met inschakelen en dan via de app moet proberen te verbinden met het netwerk. Zie afbeelding hieronder

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IIFitj9opG_PQ5TlxfbJHZvqDno=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WqOLV3RxRgNKYR8bKz44rFTl.jpg?f=fotoalbum_large

Alleen.... Mijn vliegtuigmodus blokkeert het internet helemaal niet. Dus de pop-up komt niet.
Dan via de app netguard geprobeerd het internet van de Resideo te blokkeren. Geen avance..
Nu heb ik via Proximus mijn internet op de gsm geblokkeerd via parental control. Nu krijg ik inderdaad melding dat het netwerk geen internet heeft. Maar ik denk dat het niet de juiste pop-up is voor de app, want hij wilt maar niet naar het volgende schermpje gaan.

Iemand een idee? Ik ben ten einde raad

Alle reacties

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Waarom vliegtuig modus? Dat zie ik nergens staan.

Het lijkt alsof de nieuwe honnywell net zo slecht is kwa verbinden als de oude. Daar had ik ook 3 pogingen nodig bij elke thermostaat.

In elk geval weet ik wat die pogingen betreft dat ik geen vliegtuig modus aan had. Wel dat ik na de popup er voor moest zorgen dat hij even op dat wifi netwerk bleef aangezien hij snel terug naar het normale netwerk sprong.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• FastPinguin
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-10 00:53
Als je mobiel de verbinding verbreekt met het Lyric wifi punt, vanwege geen internet beschikbaar, dan moet je via het toggle menu "mobiele gegevens" uitzetten. Dan blijft hij wel verbonden heb ik ondervonden en kan je het succesvol afmaken. Met vliegtuigmodus gaat wifi volgens mij ook uit en werkt het helemaal niet meer.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:35

Barrycade

Through the...

Huh waarom gooi je m op vliegtuigmodus? In je screenshot staat dat als je telefoon aangeeft dat er geen internet via die thermostaat wifi is de verbinding wil verbreken dan je dan op verbinding behouden moet kiezen.

Heeft niks met Proximus of je thuisnetwerk te maken

• pepe_code
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21-02 09:15
In de stap ervoor dwingt ie vliegtuigmodus aan te zetten, anders wilt hij zelfs niet naar deze stap gaan.

Ondertussen ook geprobeerd met een oudere Iphone. Daar moet hij in de settings bij 'lokaal netwerk' terechtkomen, maar werkt ook niet.

Ook geprobeerd met een oude lenovo tablet, daar komt ie op deze stap, zonder vraag voor vliegtuigmodus, maar enkel me de vraag om me een netwerk te verbinden, als je dan verbindt met een, gebeurt er niks...

Ik heb uiteraard ook deze stap geprobeerd zonder vliegtuigmodus, maar werkt evenmin.

[ Voor 9% gewijzigd door pepe_code op 08-10-2022 11:08 ]

• FastPinguin
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-10 00:53
Als je op deze pagina zit en het wifi punt verbonden hebt moet je niet weer op de "Volgende" knop drukken, maar op dat terug pijltje naast "verbinden" bovenin.(of terug knop van je toestel) Dan gaat hij verder naar de volgende stap als ik het mij goed herinner.
Pagina: 1