Goedendag,
Ik zou graag een wraak review willen hebben verwijderd.
zie hiervoor de volgende review https://tweakers.net/gallery/130810/aanbod/
Op 23 sept heb ik een poging gedaan om contact te leggen zonder succes op 24 sept een tweede poging in de hoop dat ik langs kon komen ook zonder succes
Nadat ik op 27 sept een slechte review heb gegeven over het uitblijven van contact is er ineens wel contact mogelijk?
De gebruuker heeft mij gevraagd de review te verwijderd waarop ik aangaf dit niet te kunnen maar dat dit via het forum moest.
Maar dat ik niet correct vind.
Hierna heeft de gebruiker een wraak review achter gelaten op mijn profiel vandaag.
En om even de huis regels erbij te halen
1. mag niet worden geplaatst als wraakbeoordeling op een ontvangen slechte beoordeling;
2. mag enkel 72 uur na de eerste poging tot communiceren worden geplaatst.
Ook heeft de gebruiker nu een topic aangemaakt met de vraag of mijn eerlijke review kan worden verwijderd?
Verzoek verwijderen beoordeling.
alvast erg bedankt voor het verwijderen.
Ik zou graag een wraak review willen hebben verwijderd.
zie hiervoor de volgende review https://tweakers.net/gallery/130810/aanbod/
Op 23 sept heb ik een poging gedaan om contact te leggen zonder succes op 24 sept een tweede poging in de hoop dat ik langs kon komen ook zonder succes
Nadat ik op 27 sept een slechte review heb gegeven over het uitblijven van contact is er ineens wel contact mogelijk?
De gebruuker heeft mij gevraagd de review te verwijderd waarop ik aangaf dit niet te kunnen maar dat dit via het forum moest.
Maar dat ik niet correct vind.
Hierna heeft de gebruiker een wraak review achter gelaten op mijn profiel vandaag.
En om even de huis regels erbij te halen
1. mag niet worden geplaatst als wraakbeoordeling op een ontvangen slechte beoordeling;
2. mag enkel 72 uur na de eerste poging tot communiceren worden geplaatst.
Ook heeft de gebruiker nu een topic aangemaakt met de vraag of mijn eerlijke review kan worden verwijderd?
Verzoek verwijderen beoordeling.
alvast erg bedankt voor het verwijderen.
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4